Modelo 995. Cesión de información urbanística por entidades locais.
Datos Xerais
Denominación
Modelo 995. Cesión de información urbanística por entidades locais.
Tipo de procedemento
Tributaria
Materia
Impostos
Obxecto
Presentación anual por parte das Entidades Locais da declaración informativa modelo 995, que contén información urbanística.
Órgano responsable
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información xeral do procedemento
Forma de inicio
oficio
Solicitante: Administración
Lugar de presentación
Telemática
Documentación
Declaración informativa modelo 995, a presentar polas Entidades Locais á AEAT, contendo determinada información de carácter urbanístico.
Fases do procedemento/servizo
Inicio: Envío á AEAT por parte das Entidades Locais do modelo 995, que contén información urbanística relativa ao Imposto sobre Construcións, Instalacións e Obras, ao Imposto sobre o Incremento do Valor dos Terreos de Natureza Urbana, ao Imposto sobre Bens Inmobles de persoas residentes no estranxeiro, aos cambios na clasificación do solo, e ás Licenzas de Obra. O devandito modelo 995 envíase á AEAT no mes de marzo de cada ano, referindose a información que contén ao ano natural anterior.
Tramitación. Recepción do modelo 995 por parte da AEAT.
Terminación. Incorporación da información contida nos modelos 995 ás bases de datos da AEAT.
Formularios
Órgano de resolución
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información vinculada á tramitación electrónica
Sistema de identificación
Certificado electrónico
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica
Normativa
Normativa básica
-
Convenio entre la AEAT y la Federación Española de Municipios y Provincias para el intercambio de información tributaria y colaboración en la gestión recaudatoria de 15 de abril de 2003.
-
Ley 58/2003, de 17 de diciembre,
General Tributaria. Artículo 94 y 95. (BOE 18-diciembre-2003)
-
Ley 40/2015, de 1 de octubre,
de Régimen Jurídico del Sector Público. Artículos 140 a 142, 155 y disposición adicional 17ª (BOE 02-10-2015).
Normativa que aproba a inclusión do procedemento ou servizo no rexistro
Resolución de 28 de diciembre de 2009, de la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,por la que se crea la sede electrónica y se regulan los registros de la Agencia Estatal de Administración Tributaria. (BOE 29-diciembre-2009)