Saltar ao contido principal

Emisión de cartas de pagamento da Dirección Xeral do Catastro.

Datos Xerais

Denominación

Emisión de cartas de pagamento da Dirección Xeral do Catastro.

Tipo de procedemento

Tributaria

Materia

Impostos

Obxecto

Servizo prestado pola Axencia Estatal de Administración Tributaria a través do que a Dirección Xeral do Catastro descarga as súas cartas de pagamento para, unha vez notificadas, comunicar á Axencia Tributaria a data de notificación.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

oficio

Solicitante: Administración

Lugar de presentación

Telemática

Documentación

Carta de pagamento

Fases do procedemento/servizo

Non hai fases específicas de actuación.

Formularios

Tramitación electrónica

Prazo de resolución

Non ten

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa

Normativa básica

Real Decreto 1065/2007, de 27 de julio,

por el que se aprueba el Reglamento General de las actuaciones y los procedimientos de gestión e inspección tributaria y de desarrollo de las normas comunes de los procedimientos de aplicación de los tributos. (BOE 5-septiembre-2007)