Xestión de empregados públicos.
Datos Xerais
Denominación
Xestión de empregados públicos.
Tipo de procedemento
Convenios de colaboración e comunicacións administrativas
Materia
Impostos
Obxecto
Realización de trámites por Internet en representación de terceiras persoas
Órgano responsable
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información xeral do procedemento
Forma de inicio
interesado
Solicitante: Administración
Lugar de presentación
Telemática
Documentación
Acordo de colaboración
Fases do procedemento/servizo
Inicio. Inscrición no rexistro de funcionarios públicos habilitados
Formularios
Prazo de resolución
Non ten
Órgano de resolución
Axencia Estatal de Admninistración Tributaria
Recursos
Non procede a interposición de recursos
Información vinculada á tramitación electrónica
Sistema de identificación
Certificado electrónico
Nivel de interactividade
Nivel 5: Proactivo
Normativa
Normativa básica
-
Ley 59/2003, de 19 de diciembre, de firma electrónica
-
Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los Servicios Públicos
-
Real Decreto 1671/2009, de 6 de noviembre, por el que se desarrolla parcialmente la Ley 11/2007
-
Orden HAP/800/2014, de 9 de mayo, por la que se establecen normas específicas sobre sistemas de identificación y autenticación por medios electrónicos con la Agencia Estatal de Administración Tributaria
Normativa de tramitación
-
Ley 59/2003, de 19 de diciembre, de firma electrónica
-
Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los servicios públicos
-
real Decreto 1671/2009, de 6 de noviembre, por el que se desarrolla parcialmente la Ley 11/2007
-
Orden HAP/800/2014, de 9 de mayo, por la que se establecen normas específicas sobre sistemas de identificación y autenticación por medios electrónicos con la Agencia Estatal de Administración Tributaria