Saltar ao contido principal

Xestión de empregados públicos.

Datos Xerais

Denominación

Xestión de empregados públicos.

Tipo de procedemento

Convenios de colaboración e comunicacións administrativas

Materia

Impostos

Obxecto

Realización de trámites por Internet en representación de terceiras persoas

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante: Administración

Lugar de presentación

Telemática

Documentación

Acordo de colaboración

Fases do procedemento/servizo

Inicio. Inscrición no rexistro de funcionarios públicos habilitados

Formularios

Tramitación electrónica

Prazo de resolución

Non ten

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Admninistración Tributaria

Recursos

Non procede a interposición de recursos

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

Certificado electrónico

Nivel de interactividade

Nivel 5: Proactivo

Normativa

Normativa básica

  • Ley 59/2003, de 19 de diciembre, de firma electrónica

  • Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los Servicios Públicos

  • Real Decreto 1671/2009, de 6 de noviembre, por el que se desarrolla parcialmente la Ley 11/2007

  • Orden HAP/800/2014, de 9 de mayo, por la que se establecen normas específicas sobre sistemas de identificación y autenticación por medios electrónicos con la Agencia Estatal de Administración Tributaria

Normativa de tramitación

  • Ley 59/2003, de 19 de diciembre, de firma electrónica

  • Ley 11/2007, de 22 de junio, de acceso electrónico de los ciudadanos a los servicios públicos

  • real Decreto 1671/2009, de 6 de noviembre, por el que se desarrolla parcialmente la Ley 11/2007

  • Orden HAP/800/2014, de 9 de mayo, por la que se establecen normas específicas sobre sistemas de identificación y autenticación por medios electrónicos con la Agencia Estatal de Administración Tributaria