Saltar ao contido principal

Xestión do Convenio CIE-Notific@

Datos Xerais

Denominación

Xestión do Convenio CIE-Notific@

Tipo de procedemento

Convenios de colaboración e comunicacións administrativas

Materia

Dereitos cidadáns

Obxecto

Convenio entre a Secretaría Xeral de Administración Dixital e a Axencia Estatal de Administración Tributaria para a prestación do servizo compartido de xestión de notificacións e comunicacións a través do Centro de Impresión e Ensobrado de la Agencia Tributaria, mediante a plataforma electrónica Notific@.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante:Administración

Lugar de presentación

Telemática, en Sede electrónica da Axencia Tributaria

Fases do procedemento/servizo

Inicio:solicitude de adhesión

Tramitación:achegar documentación complementaria (para o caso de que teñan que achegar calquera outro tipo de aclaración ou documentación)

Finalización:estimación do uso polo organismo, anual ou sobrevida

Formularios

Tramitación electrónica

Prazo de resolución

Non ten

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4:Tramitación electrónica

Normativa

Normativa Básica

Resolución do 26 de decembro de 2019, da Subsecretaría,

pola que se publica o Convenio entre a Secretaría Xeral de Administración Dixital e a Axencia Estatal de Administración Tributaria, para a prestación do servizo compartido xestión de notificacións e comunicacións a través do Centro de Impresión e Ensobrado de la Agencia Tributaria mediante a plataforma electrónica Notific@.