Requirimentos extractos bancarios (norma 43)
Datos Xerais
Denominación
Requirimentos extractos bancarios (norma 43)
Tipo de procedemento
Inspectora
Materia
Impostos
Obxecto
Procedemento para o intercambio de ficheiros (modelo 943) entre a Axencia Estatal de Administración Tributaria e as entidades de crédito, no ámbito das obrigas de información á Administración tributaria relativa a extractos normalizados de contas bancarias.
Órgano responsable
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información xeral do procedemento
Forma de inicio
oficio
Solicitante: Administración
Lugar de presentación
Telemática, na Sede electrónica da Axencia Tributaria
Documentación
Documentación solicitada a través de TGVI en liña
Fases do procedemento/servizo
Inicio: iniciarase polo órgano competente da Axencia Tributaria para emitir o requirimento de información. Mediante a execución dos procesos informáticos deseñados para ese fin, procederase a identificar as contas, os seus titulares ou autorizados e os movementos que van ser obxecto do requirimento. Unha vez obtida a devandita información, seleccionaranse a entidade e sucursal da mesma onde se encontren abertas as contas co fin de proceder a emitir os requirimentos correspondentes.
Tramitación: Valoración da documentación achegada, e / ou se é o caso, emisión das correspondentes reiteracións ao requirimento inicial por non ser atendida a solicitude inicial na súa totalidade.
Terminación: Atención completa do solicitado ou en caso contrario co posible inicio dun procedemento sancionador con orixe na falta de atención ao requirido.
Formularios
Prazo de resolución
Segundo normativa aplicable
Órgano de resolución
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Recursos
Reposición: no prazo dun mes. Con carácter potestativo, ante a oficina de que provén o acto administrativo a recorrer, facendo constar que contra o mesmo non se interpuxo reclamación económico-administrativa.
Reclamación Económico-administrativa: no prazo dun mes desde o día seguinte ao da notificación do acto impugnado ou a aquel en que se poida entender desestimado o procedemento ou o recurso de reposición previo. Dirixirase ao órgano administrativo que ditase o acto reclamable.
Información vinculada á tramitación electrónica
Sistema de identificación
Certificado electrónico
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica
Normativa
Normativa básica
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Resolución de 16 de diciembre de 2008, de la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,
por la que se establecen las condiciones para el desarrollo de un procedimiento electrónico para el intercambio de ficheros entre la Agencia Estatal de Administración Tributaria y las entidades de crédito, en el ámbito de las obligaciones de información a la Administración tributaria relativas a extractos normalizados de cuentas corrientes (BOE de 10-febrero-2009).
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Resolución de 21 de diciembre de 2021, de la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,
por la que se modifica la de 16 de diciembre de 2008, por la que se establecen las condiciones para el desarrollo de un procedimiento electrónico para el intercambio de ficheros entre la Agencia Estatal de Administración Tributaria y las entidades de crédito, en el ámbito de las obligaciones de información a la Administración Tributaria relativas a extractos normalizados de cuentas corrientes (BOE 27-diciembre-2021):