Saltar ao contido principal

Notificacións.

Datos Xerais

Denominación

Notificacións.

Tipo de procedemento

Convenios de colaboración e comunicacións administrativas

Materia

Impostos

Obxecto

Procedemento para recibir as notificacións, con total seguridade e integridade, a través de medios telemáticos, ben mediante a Notificación por comparecencia electrónica (acceso electrónico polos interesados ao contido das actuacións administrativas correspondentes, sempre que quede constancia do devandito acceso), ben mediante a utilización do Enderezo Electrónico Habilitada. Este último tipo de notificación será obrigatoria para as persoas e entidades ás que se refire expresamente o Real decreto 1363/2010, do 29 de outubro, que regula os supostos de notificacións e comunicacións administrativas obrigatorias por medios electrónicos no ámbito da Axencia Estatal de Administración Tributaria e que son fundamentalmente sociedades e outras entidades.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante: Cidadán - Empresa

Lugar de presentación

Telemática

Documentación

Non procede presentación de documentación accesoria, agás a relativa á obtención de certificado electrónico e, se é o caso, apoderamento.

Fases do procedemento/servizo

Inicio: No suposto da notificación por comparecencia electrónica, realizarase o acceso ás notificacións a través da páxina web da Axencia Tributaria. A subscrición voluntaria a notificacións e comunicacións a través do Enderezo Electrónico Habilitada, require que se dispoña da mesma, debendo realizar posteriormente a selección dos procedementos de que se desexe recibir as notificacións por medios telemáticos. As persoas e entidades ás que se refire o Real decreto 1363/2010, do 29 de outubro, que regula os supostos das notificacións e comunicacións administrativas obrigatorias por medios electrónicos no ámbito da Axencia Estatal de Administración Tributaria, só estarán vinculadas desde a recepción dunha comunicación co acordo de asignación, a cal poderá recibirse por medios non electrónicos ou por medios electrónicos (notificación por comparecencia en sede electrónica da AEAT) provendo plenos efectos a inclusión desde a primeira delas que sexa practicada (Artigo 5.3 do Real decreto 1363/2010).

Tramitación e Finalización: obtención da información contida nas notificacións e comunicacións dispoñibles, ou das recibidas, se é o caso.

Formularios

Tramitación electrónica

Prazo de resolución

Non ten

Órgano de resolución

Axencia Estatal da Administración Tributaria

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa

Normativa básica