Apoderamento para a realización de trámites e actuacións en materia tributaria por Internet
Datos Xerais
Denominación
Apoderamento para a realización de trámites e actuacións en materia tributaria por Internet
Tipo de procedemento
Tributaria
Materia
Impostos
Obxecto
Os obrigados tributarios con capacidade de obrar poden actuar por medio de representante co que se entenderán as sucesivas actuacións administrativas, non sendo que se faga manifestación expresa en contrario. No caso de actuacións levadas a cabo a través de Internet, aos efectos exclusivos da actuación electrónica ante a Axencia Tributaria e sen carácter de rexistro público, existe o rexistro electrónico de apoderamentos. Nel , faranse constar as representacións que os interesados outorguen a terceiros para actuar no seu nome de forma electrónica.
Órgano responsable
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información xeral do procedemento
Forma de inicio
interesado
Solicitante: Cidadán - Empresa
Lugar de presentación
Telemática
Oficinas da AEAT
Documentación
1.- A elección do interesado: a) Formulario de apoderamento. b) Documento público ou documento privado con sinatura notarialmente lexitimada. c) Formulario dispoñible para tramitación electrónica. 2.- Aceptación do apoderado.
Fases do procedemento/servizo
Inicio: Presentación de solicitude de incorporación do apoderamento ao Rexistro para a realización de trámites e actuacións en materia tributaria por Internet.Pode realizarse mediante comparecencia, achegando un documento público ou privado con sinatura notarialmente lexitimada ou a través da páxina Web da Axencia Estatal de Administración Tributaria. É necesaria a mención dos trámites aos que se refire o apoderamento.
Tramitación: Comprobación do contido do apoderamento. No caso de que se advirtan defectos no outorgamento do poder comunicarase ao interesado para que, nun prazo de dez días, emende a falta ou achegue os documentos necesarios, con indicación de que, se así non fixéseo, procederase ao arquivo das actuacións, considerando que o interesado desiste da súa petición.
Finalización: Incorporación ao Rexistro
Formularios
Prazo de resolución
Non ten
Órgano de resolución
Axencia Estatal de Administración Tributaria
Información vinculada á tramitación electrónica
Sistema de identificación
DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN
Nivel de interactividade
Nivel 4: Tramitación electrónica
Normativa
Normativa básica
Ley 58/2003, de 17 de diciembre,General Tributaria. Artículos 45 a 47. (BOE 18-diciembre-2003)
Normativa de tramitación
-
Resolución de 18 de mayo de 2010, de la Dirección General de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,
en relación con el registro y gestión de apoderamientos y el registro y gestión de las sucesiones y de las representaciones legales de menores e incapacitados para la realización de trámites y actuaciones por Internet ante la Agencia Tributaria. (BOE 21-mayo-2010)
-
Ley 39/2015, de 1 de octubre,
del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas. Artículos 5 y 6