Saltar ao contido principal

Rexistro das sucesións e representacións legais de menores e incapacitados

Datos Xerais

Denominación

Rexistro das sucesións e representacións legais de menores e incapacitados

Tipo de procedemento

Rexistros e censos

Materia

Impostos

Obxecto

Rexistro e xestión da sucesión, nos termos referidos nos artigos 39 e 40 da Lei 58/2003, do 17 de decembro, Xeral Tributaria, das persoas físicas falecidas e das persoas xurídicas ou entidades carentes de personalidade xurídica ás que se refire o artigo 35.4 da Lei 58/2003, do 17 de decembro, Xeral Tributaria, extinguidas. Tamén resulta de aplicación ao rexistro e xestión da representación legal daquelas persoas que carezan de capacidade de obrar conforme a dereito.

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante: Cidadán - Empresa

oficio

Solicitante: Cidadán - Empresa

Lugar de presentación

Telemática. Sede electrónica da Axencia Tributaria

Documentación

Os que segundo a normativa civil ou mercantil, acrediten a extinción e sucesión da persoa xurídica ou entidade carente de personalidade xurídica a que se refire o artigo 35.4 da Lei Xeral Tributaria.

En particular, no caso de sucesión de persoas xurídicas ou entidades carentes de personalidade xurídica, deberá acreditarse a cancelación rexistral da persoa xurídica ou entidade carente de personalidade xurídica extinguida, en todos aqueles casos de inscrición obrigatoria.

Os que segundo a normativa civil acrediten o falecemento e sucesión da persoa física ou que acrediten a representación legal da persoa carente de capacidade de obrar.

Fases do procedemento/servizo

Inicio: se non procede a alta de oficio, os sucesores ou representantes legais achegarán os documentos civís ou mercantís, xa sexa de forma telemática ou presencial, que acrediten o falecemento, sucesión, extinción ou representación legal, segundo proceda.

Tramitación: O funcionario encargado da tramitación comprobará o contido dos documentos. Se advirte defectos ou omisións comunicarao ao interesado para que os emende nun prazo de 10 días.

Finalización: alta se procede.

Formularios

Tramitación electrónica

Prazo de resolución

Non ten

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa

Normativa básica

Resolución de 18 de mayo de 2010, de la Dirección General de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,

en relación con el registro y gestión de apoderamientos y el registro y gestión de las sucesiones y de las representaciones legales de menores e incapacitados para la realización de trámites y actuaciones por Internet ante la Agencia Tributaria (BOE 21-mayo-2010)..