Saltar ao contido principal

Canle interna de información Lei 2/2023 (comunicación de infraccións realizadas por persoal da AEAT)

Datos Xerais

Denominación

Canle interna de información Lei 2/2023 (comunicación de infraccións realizadas por persoal da AEAT)

Tipo de procedemento

Suxestións, Queixas, Denuncias e información aos cidadáns

Materia

Impostos

Obxecto

A través desta Canle soa admitirase a comunicación de información relativa a condutas ou comportamentos do persoal da Axencia Tributaria contraria ao ordenamento xurídico de acordo coa Lei 2/2023, do 20 de febreiro, reguladora da protección das persoas que informen sobre infraccións normativas e de loita contra a corrupción. Non se tramitarán denuncias tributarias nin queixas. (Se desexa presentar unha denuncia debe ir ao apartado denuncia tributaria nesta mesma sede electrónica). (Se desexa formular unha queixa polo mal funcionamento dos servizos pode presentara ante o Consello para a Defensa do Contribuínte).

Órgano responsable

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información xeral do procedemento

Forma de inicio

interesado

Solicitante: Administración

Lugar de presentación

Telemática.

Oficinas da AEAT.

Oficinas de Correos.

Outros lugares contemplados no artigo 16 da Lei 39/2015

Documentación

A comunicación que se presente deberá comprender o maior número de datos coñecidos que sexan necesarios para a identificación das persoas ás que se refire a información, así como das condutas contrarias ao ordenamento xurídico que se lles atribúen.

Descrición detallada dos feitos e condutas realizadas que poidan constituír algún tipo de infracción e sobre as que se queira informar. Acompañarase a documentación de que se dispoña para acreditar eses feitos

Se é o caso, indicación da relación laboral ou profesional que vincula ao informante coa Axencia Tributaria para os efectos de que lle poidan resultar de aplicación as medidas de protección que establece a Lei 2/2023 e calquera outros feitos que poidan considerarse oportunos ou relevantes.

Fases do procedemento/servizo

Inicio: presentación da denuncia polo denunciante.

Tramitación: analízase e cualifica a denuncia.

Terminación: arquivo ou iniciación de actuacións segundo a cualificación outorgada

Formularios

Tramitación electrónica

Prazo de resolución

3 Mes/é

Órgano de resolución

Axencia Estatal de Administración Tributaria

Información vinculada á tramitación electrónica

Sistema de identificación

DNI electrónico, Certificado electrónico, Non require autenticación, Clave PIN

Nivel de interactividade

Nivel 4: Tramitación electrónica

Normativa

Normativa básica

Ley 2/2023, de 20 de febrero,

reguladora de la protección de las personas que informen sobre infracciones normativas y de lucha contra la corrupción (BOE 21-febrero-2023)