5.26. Asistencia aos contribuíntes
Descrición da actividade
Xestión da asistencia aos contribuíntes, tales como atención de dúbidas, servizos de asistencia tributaria, incidencias, consultas, erros ou problemas informáticos, tanto de forma presencial como remota.
Inclúe a xestión do sistema de Cita Previa para a atención dos contribuíntes e información relativa ás devanditas citas.
Así mesmo, inclúese o tratamento das posibles verificacións, consulta do histórico dos asesoramentos realizados, optimización, garantía, avaliación da calidade e mellora do servizo.
Finalidade
Aplicación efectiva do sistema tributario estatal e aduaneiro.
Mellora na asistencia aos cidadáns.
Interesados
- Contribuíntes e suxeitos obrigados
- Solicitantes
- Apoderados / representantes
Datos
- DNI/NIF, CIF, Nome e Apelidos, Imaxe/Voz, enderezo IP, correo electrónico, teléfono
- Tipo de servizo, descrición do servizo
- Canle, centro, data e hora da cita solicitada, data e hora da asistencia, funcionario que atende
- Datos de apoderamento e representación
- Datos de transcendencia tributaria relativos ao servizo prestado
- Datos de atención: tempos de espera, avaliación da calidade e atención recibida polos contribuíntes.
Tratamentos
- Recollida
- Rexistro
- Almacenaxe
- Estruturación
- Modificación
- Actualización
- Copia
- Análise
- Consulta
- Extracción
- Difusión
- Interconexión
- Limitación
- Supresión
- Destrución
- Outros
Destinatarios
Non se prevén
Transferencias internacionais
Non se prevén
Prazos previstos para a supresión
Os datos solicitados non se borrarán e permanecerán nas bases de datos da Axencia Estatal de Administración Tributaria (AEAT) para poder dar cobertura a posibles requirimentos legais ou outro tipo de reclamacións que poidan xurdir.
Elaboración de perfís
De acordo coas accións encomendadas á AEAT para o exercicio das súas funcións, os datos das actividades poderán ser tratados para a análise e minaría de datos para ofrecer un mellor servizo ao cidadán.
Medidas técnicas/organizativas
Todos os datos tratados foron avaliados a través dunha análise de riscos, obtendo a relación de medidas técnicas e organizativas a aplicar.
As devanditas medidas foron aplicadas de acordo co Plan de adecuación aprobado.
Máis información
Contén as gravacións das conversacións telefónicas, videochamadas así como a información recollida no Centro de Atención Telefónica ao cidadán cando este utiliza este medio de contacto coa AEAT.