V.5.3.2.2. Tràmits en la duana de pas
Article 43 de l'apèndix I del Conveni
Article 304 de l'AE
En cada duana de pas es presentarà el DUA o el DAT, juntament amb les mercaderies. La duana o les duanes de pas podran inspeccionar les mercaderies sempre que el consideren necessari.
El transportista presentarà un avís de pas a cada duana de pas, la qual el conservarà. En lloc de l'avís de pas, es podrà presentar una fotocopia de l'exemplar núm. 4 del DUA o una fotocopia del segon exemplar del DAT, que la duana de pas conservarà.
Annex B8 de l'apèndix III del Conveni
Quan el transporte de les mercaderies s'efectue utilitzant una duana de pas diferent de la declarada, la duana de pas efectiva informarà a la duana de partida.
Capítol V de l'annex 72-04 de l'AE
La duana o les duanes de pas podran inspeccionar les mercaderies sempre que el consideren necessari.
El model de l'avís de pas (TC10) es troba en l'annex B8 de l'apèndix III del Conveni/capítol V de l'annex 72-04 de l'AE.
|
DUANA La duana de pas:
|