Comprovació de la Màquina Virtual de Java
Saltar índex de la informacióComprovació de Java a Windows
Nota important:A causa de les limitacions actuals d'alguns navegadors d'Internet en l'execució del plugin de Java, l'accés als tràmits electrònics que requereixin aquest component estarà supeditat a aquells navegadors que sí que permetin la seva execució.En sistemes operatius Windows, el navegador de referència és Internet Explorer.
Per a més informació consulta el web oficial de Java.
D'altra banda, per a la correcta execució dels programes d'ajuda que l'utilitzen i que es troben disponibles al web de l'Agència Tributària es requereix tenir instal·lada la màquina virtual Java de 32 bits.
Si disposes d'un equip de 64 bits, en accedir al web oficial de Java per a la descàrrega i instal·lació del component, assegura't que accedeixes des d'una versió del navegador de 32 bits.
Per exemple, en un equip de 64 bits, per accedir amb Internet Explorer en la seva manera 32 bits, entra al menú "Equip" i en "Arxius de programa (x86) "Internet Explorer".Des d'aquí executa l'arxiu "iexplore.exe".
Per assegurar-te que Java funciona correctament al navegador és recomanable que tinguis instal·lada l'última versió disponible.
Si no disposes de la versió de Java més actual, pots descarregar-la des de la pàgina oficial de Java.
A més, pots consultar l'ajuda en la informació disponible en l'apartat "Recursos d'ajuda", "Solucionar problemes de Java".
Com activar el Plug-In de Java al navegador Internet Explorer
Accedeix al menú del navegador "Eines", "Administrar complements", selecciona l'opció "tots els complements" en el desplegable "Mostrar" i comprova que l'estat del plugin de la versió de Java en ús És "Habilitat".