Els meus expedients
Des d'"Àrea personal" situat a la part superior dreta de la Seu electrònica pots accedir als "meus expedients" per consultar l'estat de tramitació dels teus expedients i obtenir una còpia dels documents presentats per via electrònica corresponents als procediments de la qual tramitació s'hagi iniciat amb posterioritat a l'1 de gener de 2010.
Per accedir a la consulta dels teus expedients necessites disposar d'una identificació electrònica com el certificat electrònic, DNIE o Cl@ve. Pots accedir en nom propi o com representant d'un tercer del que tinguis apoderament per consultar els seus expedients. Si accedeixes com representant hauràs d'indicar en la primera casella el NIF i en la segona casella el nom i cognoms o raó social.
L'apoderat haurà de tenir actiu l'apoderament general de consulta "GENERALAEAT" o bé als tramitis "CONESTRATRIB", "CONESTRAADU", "CONESTRANOTR". En aquest segon cas només podrà consultar els expedients que permeti cada tramiti. En cap cas es podran consultar els expedients de Registre per apoderament.
També pots accedir als "meus expedients" en nom d'un tercer si estàs donat d'alta en el registre de successions com successor de persones físiques mortes o de persones jurídiques o entitats sense personalitat jurídica extingides, o com representant legal de persones mancades de capacitat d'actuar conforme a dret.
Pots consultar tots els expedients o només els que estan en tramitació, així com, buscar per un número d'expedient o referència concreta.
-
En accedir es mostra la pestanya "En tramitació" amb els expedients agrupats en funció del tipus de procediment, el nombre d'expedients de cada grup es mostra a la dreta entre parèntesi. Sobre el llistat apareix l'enllaç"Exportar" per descarregar els expedients en un fitxer ".csv". Aquesta descàrrega contindrà tots els expedients sense estar limitat als 1000 primers i inclou un enllaç per consultar el seu detall. Aquesta funcionalitat pot no estar operativa a determinades hores en la que el sistema informàtic de l'Agència tingui una elevada càrrega de treball.
Els expedients s'agrupen en tres nivells. A "Desplegar" pots veure els registres que conté cada grup. Si el nombre d'expedients és superior a 1000 només es mostren els 1000 primers ordenats per data més recent d'última actuació. La llista pot ordenar-se de forma ascendent i descendent per qualsevol de les seves columnes, per això has de prémer sobre el títol de la capçalera.
Per accedir a la informació individualitzada d'un registre fes clic en el vincle de l'expedient.
En l'encapçalament de l'expedient es mostra el tipus de procediment, l'exercici, el número d'expedient i l'òrgan gestor. També pots comprovar l'estat en què es troba la tramitació i la història de l'expedient. En funció del tipus d'expedient, els serveis disponibles variaran; per exemple, en el cas d'una certificació tributària està disponible la "Consulta de documents electrònics".
-
A la pestanya "Tots", es troben els expedients agrupats en funció del tipus de procediment independentment de l'estat en què es trobi la tramitació. El nombre d'expedients de cada grup es mostra a la dreta entre parèntesi.
-
Des de la pestanya "Buscar expedient" pots accedir directament a la consulta si coneixes el nombre de l'expedient. Una vegada introduït el número o referència prem "Buscar". En el vincle numèric podràs accedir a la informació del mateix.
-
A la pestanya "Ajuda" trobaràs informació molt útil sobre identificació, accessos, el tipus d'apoderament necessari, sobre com interpretar l'estructura dels expedients consultats i el detall de cadascun d'ells.
A més, pots realitzar consultes de declaracions presentades, notificacions i comunicacions no llegides, domiciliacions i els teus assentaments registrals presentats.
-
Consultar declaracions presentades : amb aquesta opció, podràs obtenir una còpia completa dels models que hagis presentat electrònicament introduint les dades requerides que figuren amb asterisc i prement "Buscar". Amb el botó "Veure" de cada columna pots accedir al justificant i còpia de la declaració o a la descàrrega del fitxer respectivament.
-
Consultar notificacions i comunicacions no llegides : per accedir a la consulta, prem sobre el número de certificat.
-
Consultar les seves domiciliacions : per accedir a la consulta introdueix les dades necessàries marcades amb asterisc i fes clic a "Buscar", després, hauràs de prémer sobre el nombre de justificant per accedir a la resta de la informació.
-
Consultar els seus assentaments registrals : La consulta d'assentaments registrals té en compte diferents figures: interessat, representant i delegat/empleat públic. Per a cadascuna d'elles es poden realitzar consultes partint d'estat de l'expedient o a un determinat rang de dates. Escull l'opció segons l'estat o rang de dates i prem "Buscar", es mostraran les presentacions de documentació realitzades en les oficines de l'AEAT amb CSV i les presentades en la Seu electrònica. Prem sobre el número de registre per accedir al detall.
A la part superior, al costat del nom de la persona consultada, també disposes d'un enllaç a l'apartat"Les meves dades censals".