Ajornament i fraccionament de deutes
Saltar índex de la informacióSol·licitud d'ampliació de termini de resposta a requeriments
El tràmit de sol·licitud i l'aportació de documentació requereix certificat electrònic o Cl@ve sempre que es tracti de persona física.
S'han de complimentar els camps requerits per al registre telemàtic i "Afegir fitxer" per incloure la documentació.
La mida admesa de cadascun dels fitxers adjuntats no pot excedir els 64 Mb de capacitat. Es pot consultar el llistat complet de formats admesos en l'enllaç"Ajuda" disponible a cadascun dels formularis d'aportació de documentació situat al costat d'"Afegir fitxer".
És recomanable que el fitxer que s'intenti adjuntar estigui guardat en la ruta C:\AEAT ja que, en funció del tràmit amb el que estigui relacionat l'aportació de documentació, aquesta ubicació serà obligatòria.
Si no existeix fitxer, pots escriure el motiu de la presentació en el camp habilitat. Es generarà un document PDF que serà incorporat al sistema.
La resposta correcta de la sol·licitud i l'aportació de documentació serà un justificant que inclou tota la informació al costat de l'enllaç"Veure en format imprimible" per obtenir el justificant en PDF
També s'inclou el CSV (Codi Segur de Verificació) que permet també l'obtenció del justificant a través de la "Comparació de documents electrònics". A més, cada arxiu presentat tindrà associat el seu propi CSV.