Consulta, revocació, rehabilitació o rectificació del compte de domiciliació
Saltar índex de la informacióRevocar domiciliació
Pots revocar la domiciliació si és que decideixes realitzar el pagament per una altra via, sempre que s'estigui dins el termini de domiciliació del model (situació "Activa").
En aquest cas accedeix a l'expedient i fes clic en l'enllaç"Revocar".
Es mostraran llavors les dues opcions per regularitzar la situació:
- "Efectuar el pagament": si no disposes encara de NRC que substitueixi a la domiciliació, fes clic a "Obtenir NRC" per accedir a la passarel·la de pagaments.
- "Sol·licitar reconeixement de deute": amb compensació, amb ajornament amb domiciliació en compte, amb impossibilitat de pagament.
Si optes pel reconeixement de deute, al final del procés obtindràs un resguard amb la clau de liquidació corresponent per gestionar el deute.
Pots fer clic en "Tramitació deute" i gestionar-la en aquell moment o tramitar-la amb posterioritat des de l'apartat"Recaptació" de la Seu Electrònica. Per sol·licitar l'ajornament, entra en l'opció"Ajornaments i fraccionaments", "Sol·licitud d'ajornament i fraccionament del pagament de deutes", "Presentar sol·licitud", mentre que si desitges sol·licitar la compensació, has d'accedir a "Compensacions i extinció mitjançant deduccions", "Compensacions. Compensació a instància", "Presentació de sol·licituds de compensació".