Aportació de documentació complementària per lots
L'Agència Tributària ofereix un servei de presentació de documentació per lots per a alguns tràmits que permet enviar documentació addicional corresponents a la presentació d'una declaració utilitzant el CSV de la mateixa.
L'enllaç al servei "Aportar documentació complementària per lots" està disponible en la pàgina del tràmit corresponent en la Seu Electrònica.
Aquest tipus de presentació només accepta la identificació electrònica amb certificat o DNIE.
La nova aplicació de presentació de documentació per lots és compatible amb qualsevol navegador degudament actualitzat. Permet seleccionar diversos fitxers de la unitat de disc del presentador per procedir a la seva presentació.
Per realitzar la presentació, cal:
Pas 1: Pujada de fitxers
Es poden incorporar els documents que desitges presentar arrossegant-los o prement en el botó "Seleccionar fitxers".
Per a la correcta incorporació, el nom de cadascun dels fitxers ha de tenir al principi el CSV al que fan referència més un nom descriptiu.
A més, has d'emplenar les dades de contacte, essent obligatori consignar un telèfon.
Una vegada seleccionats, es mostrarà una llista amb els fitxers que es presentaran. Revisa la llista, si hi ha algun que no desitges presentar pots eliminar-ho amb el botó de cancel·lar que apareix a continuació de cada fitxer. Fes clic a "Enviar Fitxer" si tot és correcte.
Pas 2: Confirmació
Una vegada enviats es mostrarà una relació de la presentació realitzada, amb el detall de cada CSV i els documents que es presenten. En cas que hagi hagut algun error també s'indicarà. Fes clic en "Conforme" i prem "Signar i Enviar" per acabar el procés.
Pas 3: Rebuts de Presentació
En finalitzar la presentació, es mostra una pantalla amb els assentaments generats i la informació de cadascun d'ells, inclòs el rebut de presentació.
També podràs descarregar en un fitxer comprimit ZIP tots els rebuts de presentació prement en el botó amb aquell nom.