Exercicis anteriors
Saltar índex de la informacióPatrimoni 2020 - Servei tramitació de Patrimoni per a col·laboradors
Els col·laboradors socials adherits al conveni corresponent podran presentar la declaració de Patrimoni de 2020 de tercers identificant-se amb el certificat electrònic de col·laborador social. Si no s'està donat d'alta com a col·laborador o apareix algun error, es pot consultar la informació relacionada amb la Col·laboració social.
En la primera finestra indica el DNI o NIE del contribuent. Després, prement "Acceptar" el sistema sol·licitarà el número de referència del titular si es desitja incorporar les dades fiscals del declarant directament als diferents apartats de la declaració.
En cas que no sigui possible l'obtenció de la referència a causa de les condicions particulars del declarant, prement el botó "Cancel·lar" de la finestra "Validar autorització" es pot complimentar el model 714 de zero, sense incorporació automàtica de dades fiscals.
La pàgina inicial serà la de dades identificatives i l'idioma de la declaració, essent possible modificar-los. Si es reconeix una sessió anterior de Patrimoni WEB es permet recuperar la declaració o començar una nova.
Una vegada en el formulari web podràs complimentar la declaració navegant entre les diferents pàgines que la componen o utilitzant el botó "Apartats" accedir a les diferents seccions.
És recomanable verificar que no existeixen errors des de l'opció"Validar".
Finalitzada l'emplenament, verifica el resultat en l'última pàgina en "Document d'ingrés".
Prem "Formalitzar Ingrés / Devolució"; en cas que el resultat sigui un ingrés, en l'apartat"Seleccioni el tipus de Declaració" podràs escollir la forma de pagament.
La domiciliació bancària no està disponible fora del termini oficial de presentació. Per tant, hauràs de realitzar l'ingrés mitjançant NRC o seleccionar altres formes de pagament com el reconeixement de deute. Cal tenir en compte que el pagament mitjançant la passarel·la de pagament només estarà disponible en cas que s'hagi accedit amb certificat, DNIE o Cl@ve.
Si es realitza el pagament en nom d'un tercer, el titular de la identificació electrònica i el del compte hauran de ser el mateix, encara que en el moment del pagament es facilitarà el NIF del declarant o deutor. Si es desitja utilitzar el compte bancari del titular de la declaració (obligat al pagament), l'ordenant ha d'estar apoderat per l'obligat a realitzar aquesta operació. En cas contrari, hauràs de contactar amb l'entitat bancària perquè et generi el corresponent NRC amb les dades de la declaració, i que hauràs d'incorporar en el camp Número "de Referència NRC".
Una altra alternativa serien les opcions de reconeixement de deute. En aquests casos, en el full resposta de presentació realitzada amb èxit, es mostrarà un enllaç per a realiar la presentació de l'ajornament o de la sol·licitud de compensació. Prem "Tramitar deute" i apareixerà el detall de la liquidació amb les dades del deutor i la clau de liquidació.
Des de la finestra "Formalitzar Ingrés/Devolució" també pots obtenir un fitxer amb format BOE, ajustat al disseny de registre en vigor, utilitzant el botó "Exportar" situat en la cantonada inferior esquerra.
Per continuar amb la presentació fes clic en el botó "Signar i Enviar".
Apareixerà un avís abans de la finestra de presentació advertint de la possibilitat de revisar les dades.
En la següent finestra, marca la casella "Conforme" i prem "Signar i Enviar".
Quan la declaració hagi estat presentada es podrà veure el missatge "La seva presentació ha estat realitzada amb èxit" i el codi segur de verificació assignat. A més es mostrarà un PDF que conté un primer full amb la informació de la presentació (número d'entrada de registre, Codi Segur de Verificació, nombre de justificant, dia i hora de presentació i dades del presentador) i, en les pàgines posteriors, la declaració presentada.