Com obtenir una còpia de la declaració presentada
Saltar índex de la informacióObtenció d'una còpia mitjançant "Comparació de documents electrònics"
Si conserves el CSV associat a la presentació també pots recuperar la còpia de la declaració accedint des de la pàgina d'Inici a "Notificacions i comparació de documents", "Comparació de documents amb CSV", "Comparació de documents electrònics", "Comparació de documents mitjançant codi segur de verificació (CSV)".
En el camp corresponent introdueix el CSV de la presentació i prem "Enviar". Obtindràs un PDF que podràs imprimir i guardar en el teu equip.
Si no disposes de les dades per obtenir la còpia de la declaració a través d'Internet, et recomanem que consultis els enllaços d'ajuda per registrar-te en Cl@ve, conèixer el funcionament del DNIE o per obtenir un certificat electrònic; ambdós sistemes et permetran realitzar aquest i altres tràmits a través de la Seu electrònica.