Rendeix Web Open
"Renda WEB Open" és una versió de Renda WEB que funciona com un simulador;permet simular la seva declaració de IRPF però no requereix identificació del contribuent, no valguda el NIF del declarant i no necessita disposar de dades fiscals.
Nota: Rendeix WEB Open no permet la presentació de la declaració, ja que es tracta d'una simulació sense validació de dades identificatives.Tampoc no és possible traslladar les dades de Renda WEB Open a la declaració en Renda WEB.
A la finestra inicial podràs començar una "Nueva declaració"o "Carregar" les dades d'una declaració prèviament guardada i creada amb la mateixa aplicació (fitxer SES).
El primer pas és introduir les dades identificatives, inclòs el NIF, encara que no s'efectuarà cap validació contra el cens de l'Agència Tributària.
Una vegada acceptada la pantalla de dades identificatives, s'accedeix directament al resum de resultats.Des dels hipervincles disponibles en els conceptes del resum, podràs dirigir-te a les diferents pàgines de la declaració per anar introduint la resta de dades que permetran efectuar els càlculs.També pots prémer "Continuar amb la declaració" per accedir al formulari amb les diferents pàgines que conformen la declaració.
Utilitza els comandos amb fletxes per navegar per les pàgines de la declaració o polsa "Apartats" per accedir a les diferents seccions.També comptes amb un cercador de caselles o conceptes, al botó de la lupa.
El botó "Ajuda" t'obre, a una nova pestanya, el Manual d'ajuda de Renda 2021 amb informació sobre l'emplenament i el botó amb el símbol d'una cambra et mostrarà els vídeos tutorials de la campanya de Renda.
Si has iniciat una nova declaració hauràs d'incloure totes les dades, personals i econòmiques, per simular el resultat.
Una vegada emplenada la declaració, convé validar les dades consignades per comprovar si existeixen avisos o errors.
Accedeix a l'última pàgina, "Document d'ingrés o devolució" per comprovar el resultat.
Si vols recuperar la declaració emplenada en un altre moment, prem el botó "Guardar" per obtenir el fitxer .ses, que pots recuperar des de la finestra inicial polsant l'opció "Carregar".Pots triar la ubicació en la qual es descarregarà el fitxer que, per defecte, s'emmagatzema a la carpeta que tingui com predetermina el navegador.El fitxer tindrà per nom dat-100-NIF del declarante-fecha.ses.
Rendeix WEB Open permet la generació d'un PDF amb la vista prèvia de la declaració encara que aquest document no és vàlid per a la seva presentació.Fes clic en "Resum de declaracions" per accedir de nou als resultats per a cada modalitat i generar el PDF mitjançant l'enllaç "Vista prèvia".