Centre d'Atenció Telefónica de Recaptació
Podràs obtenir Assistència i Informació sobre deutes i Recaptació a través del Centre d'Atenció Telefónica de Recaptació en el telèfon 91 553 68 01 o 901 200 350 de dilluns a divendres feiners de 09:00 a 14.00 hores. Seràs atès per un operador especialitzat en la matèria, i podràs realitzar tràmits i actuacions sobre deutes, ajornaments, embargaments, pagaments, així com consultar sobre qualsevol document que hàgim remès des dels òrgans de Recaptació de l'AEAT.
En aquest servei d'atenció telefònica de Recaptació, es presten els següents tràmits i actuacions d'assistència i informació.
- Pagament telefònic de deutes / Generació de documents d'ingrés.
- Sol·licitud d'ajornament/fraccionament de pagament de deutes en via executiva.
- Emplenament del requeriment de dades sobre el compte bancari de domiciliació d'ajornament o fraccionament de pagament de deutes.
- Modificació del compte de domiciliació bancària de sol·licituds i acords d'ajornament o fraccionament de pagament.
- Sol·licitud de compensació de deutes en via executiva amb crèdits tributaris.
- Informació i consulta sobre els deutes constrets.
- Informació i consulta sobre actuacions i diligències d'embargament de comptes corrents, sous, salaris i pensions, crèdits, vehicles i devolucions tributàries, i generació de documents d'ingrés.