Centre d'Atenció Telefónica de Recaptació (REC@T)
Podràs obtenir Assistència i Informació sobre deutes i Recaptació a través del Centre d'Atenció Telefónica de Recaptació (REC@T) en el telèfon 91 553 68 01 o 901 200 350 de dilluns a divendres feiners de 09:00 a 14.00 hores. Seràs atès per un operador especialitzat en la matèria, i podràs realitzar tràmits i actuacions sobre deutes, ajornaments, embargaments, pagaments, així com consultar sobre qualsevol document que hàgim remès des dels òrgans de Recaptació de l'AEAT.
En aquest servei d'atenció telefònica de Recaptació, REC@T, es presten els següents tràmits i actuacions d'assistència i informació.
- Pagament telefònic de deutes / Generació de documents d'ingrés.
- Sol·licitud d'ajornament/fraccionament de pagament de deutes en via executiva.
- Emplenament del requeriment de dades sobre el compte bancari de domiciliació d'ajornament o fraccionament de pagament de deutes.
- Modificació del compte de domiciliació bancària de sol·licituds i acords d'ajornament o fraccionament de pagament.
- Sol·licitud de compensació de deutes en via executiva amb crèdits tributaris.
- Informació i consulta sobre els deutes constrets.
- Informació i consulta sobre actuacions i diligències d'embargament de comptes corrents, sous, salaris i pensions, crèdits, vehicles i devolucions tributàries, i generació de documents d'ingrés.