Novetats publicades a l'INFORMA 2025
Saltar índex de la informacióNovetats publicades a l'INFORMA durant el mes de juny
148378 - UTES INSCRITES EN REGISTRE ESPECIAL DEL MINISTERI D'HISENDAUn UTE que compleixi els requisits específics recollits en l'article 8 de la Llei 18/1982, de 26 de maig, i està inscrita en el Registre Especial del Ministeri d'Hisenda a què es refereix l'article 3 de la Llei 18/1982, serà contribuent del IS i tributarà pel règim tributari especial regulat en el Capítol II del Títol VII de la LIS.
148393 - TIPUS GRAVAMEN. COOPERATIVES ESPECIALMENT PROTEGIDES DE NOVA CREACIÓ EXERCICI 2025Els resultats cooperatius de les cooperatives fiscalment protegides que tinguin la consideració d'entitat de nova creació, per als períodes impositius que s'iniciïn a partir d'1 de gener de 2025, tributaran al 12 per cent.
148394 - TIPUS GRAVAMEN. COOPERATIVES DE CRÈDIT I CAIXES RURALS MICROEMPRESA EXERCICI 2024Les cooperatives de crèdit i caixes rurals que tinguin la consideració de microempresa, podran aplicar el tipus de gravamen del 23 per cent respecte de la base imposable que es correspongui amb els resultats cooperatius de les referides cooperatives i caixes rurals, i sempre que no es tracti d'entitats que tinguin la consideració d'entitat patrimonial.
148395 - TIPUS GRAVAMEN. COOPERATIVES DE CRÈDIT I CAIXES RURALS EXERCICI 2025S'indiquen els tipus de gravamen que aplicaran les cooperatives de crèdit i caixes rurals als resultats cooperatius i extracooperatius durant els períodes impositius que s'iniciïn a partir d'1 de gener de 2025.
148396 - DEDUCCIÓ PER INVERSIONS EN ACTIUS FIXOS NOUS A CANÀRIES: LÍMIT CONJUNTEn l'aplicació de la deducció per inversions en actius fixos realitzades a les Canarias, el límit conjunt del 70 per cent (80 per cent per a les Illes de La Palma, La Gomera i El Hierro), només opera en els casos en què concorri amb deduccions per inversions en actius fixos a les Canarias generades en períodes impositius anteriors.
148397 - PAGAMENT DEL DEUTE AMB TARGETA O BIZUM DECLARACIÓ IS EXERCICI 2024Per a aquelles declaracions resultat del qual sigui per ingressar , en les declaracions del IS de l'exercici 2024, s'afegeix en el pagament mitjançant targeta de crèdit o dèbit en condicions de comerç electrònic assegurança o mitjançant transferències instantànies efectuades a través de plataformes de comerç electrònic assegurança (BIZUM).