Novetats publicades en l'INFORMA
Saltar índex de la informacióNovetats introduïdes en l'INFORMA durant el mes de MARÇ
143023-DESPESES DEDUÏBLES.DEDUCCIÓ PER DOBLE IMPOSICIÓ INTERNACIONAL.DESPESA DEDUÏBLE IMPOSADA SATISFETA A L'ESTRANGERL'article 31.2 de la LIS estableix la consideració de despesa deduïble la part de l'import de l'impost satisfet a l'estranger que no sigui objecte de deducció en la quota íntegra, sempre que es correspongui amb la realització d'activitats econòmiques a l'estranger.
143025-RÈGIM ESPECIAL DE CONSOLIDACIÓ FISCAL.CANVI D'ENTITAT DOMINANT NO RESIDENTEl grup de consolidació fiscal no s'extingeix com a conseqüència del canvi de la societat dominant no resident per cap altra entitat no resident, sempre que totes les dependents continuïn formant part del grup.
143027- RÈGIM ESPECIAL D'INCENTIUS FISCALS PER A LES ENTITATS DE REDUÏDA DIMENSIÓ.LLIBERTAT AMORTIZACIÓN:PLAZOLa llibertat d'amortització és una opció l'exercici de la qual queda sota el disposat a l'art. 119.3 de la Llei 58/2003 i només pot exercitar-se en el termini de presentació de la declaració del IS.
143029-PAGAMENTS FRACCIONATS, PAGAMENT FRACCIONAT COMPLEMENTARI MODALITAT 40.2 LIS SEGON PAGAMENT FRACCIONAT 2020Una societat que el novembre de l'any 2020 presenta una autoliquidació complementària referida a l'Impost sobre Societats de 2019 resultant un import a ingressar superior al de l'autoliquidació que va presentar en termini ha de presentar una autoliquidació complementària del segon pagament fraccionat, si els va realitzar per la modalitat del 40.2 LIS, de l'Impost sobre Societats de 2020 ajustant-se a la nova base imposable.