Salta al contingut principal
Memòria 2014

4.2.6. Campanyes institucionals

L'Agència Tributària va realitzar, durant l'exercici 2014, una campanya informativa i una campanya de sensibilització contra el frau:

  • La campanya informativa es va plantejar amb l'objectiu d'informar sobre la cita prèvia ; el lema escollit va ser “Amb cita prèvia el primer ets tu ”; i el mitjà de realització va ser la ràdio.

  • La campanya de sensibilització contra el frau es va programar amb el següent objectiu: Conscienciar al ciutadà per al correcte compliment de les obligacions tributàries, promovent la responsabilitat cívica. El frau es va plantejar com un comportament incívic i egoista que repercuteix negativament en els altres: la insolidaritat d'un que defrauda, enganya i perjudica a la resta; d'altra banda , el lema escollit va ser “ El que defraudes tu, el paguem tots ”; els mitjans de difusió van ser la televisió, ràdio i Internet; i el període de realització es va estendre des del 19 de juny fins al 30 de juny de 2014.