Autoritzacions. Acords de valoració prèvia de despeses corresponents a projectes d'investigació científica i innovació tecnològica.
Dades Generals
Denominació
Autoritzacions. Acords de valoració prèvia de despeses corresponents a projectes d'investigació científica i innovació tecnològica.
Tipus de procediment
Tributària
Matèria
Impostos
Objecte
Valoració per la Inspecció de les despeses corresponents a activitats d'investigació científica i innovació tecnològica que es considerin susceptibles de gaudir de la deducció a què es refereix l'article 35 de la Llei de l'impost. L'Administració tributària haurà d'aplicar la valoració de les despeses que resulti de la resolució durant el seu termini de vigència, sempre que no es modifiqui la legislació o variïn significativament les circumstàncies econòmiques que van fundar aquesta valoració.L'acord haurà d'indicar el termini de vigència de la valoració que no podrà ser superior a 3 anys.
Òrgan responsable
Agència Estatal d'Administració Tributària
Informació general del procediment
Forma d'inici
interessat
Sol·licitant: Ciutadà - Empresa
Lloc de presentació
Telemàtica.
Oficines de l'AEAT.
Oficines de Correus.
Altres llocs establerts en l'article 16 de la Llei 39/2015.
Documentació
Sol·licitud de l'interessat.
Fases del procediment/servei
Inici: Sol·licitud presentada per interessat.
Tramitació: Per Equips o Unitats d'Inspecció, que podran demanar del subjecte passiu quantes dades, informes, antecedents i justificants tinguin relació amb la sol·licitud. Tant l'Administració tributària com el sol·licitant podran sol·licitar o aportar informes pericials que versin sobre el contingut de la proposta de valoració. Així mateix, podran proposar la pràctica de les proves que estimin pertinents per qualsevol dels mitjans admesos en Dret.
Terminació: Haurà de dictar-se resolució motivada que podrà aprovar el pla proposat, desestimar-ho o aprovar un pla alternatiu formulat pel subjecte passiu en el curs del procediment. Si la resolució és aprovatòria contindrà la valoració realitzada per l'Administració tributària conforme a les normes de l'impost sobre societats, amb indicació de les despeses i activitats concretes a les que es refereix, així com el mètode de valoració utilitzat amb indicació dels seus elements essencials. Serà competent per resoldre el procediment el Departament d'Inspecció Financera i Tributària.
Formularis
Termini de resolució
6 mesos
Òrgan de resolució
Agència Estatal d'Administració Tributària
Recursos
La resolució que es dicti no serà recurrible, sens perjudici dels recursos i reclamacions que puguin interposar-se contra els actes de liquidació que s'efectuïn com a conseqüència de l'aplicació dels valors establerts en la resolució.
Informació vinculada a la tramitació electrònica
Sistema d'identificació
DNI electrònic, Certificat electrònic, Clau PIN
Nivell d'interactivitat
Nivell 4: Tramitació electrònica
Normativa
Normativa bàsica
-
Ley 27/2014, de 27 de noviembre,
del Impuesto sobre Sociedades (BOE 28-noviembre-2014)
-
Real Decreto 634/2015, de 10 de julio,
por el que se aprueba el Reglamento del Impuesto sobre Sociedades. Artículo 38 (BOE 11-julio-2015)