Autoritzacions. Sol·licitud de plans de despeses corresponents a actuacions mediambientals.
Dades Generals
Denominació
Autoritzacions. Sol·licitud de plans de despeses corresponents a actuacions mediambientals.
Tipus de procediment
Tributària
Matèria
Impostos
Objecte
Valoració per la Inspecció de la deduïbilitat de les despeses corresponents a actuacions mediambientals. Els plans de despeses corresponents a actuacions mediambientals aprovats podran ser modificats a sol·licitud del subjecte passiu aplicant-se normes similars a les vigents per a la seva aprovació. Aquesta sol·licitud haurà de presentar-se dins els tres últims mesos del període impositiu en el que hagi de ser efectiu aquesta modificació.
Òrgan responsable
Agència Estatal d'Administració Tributària
Informació general del procediment
Forma d'inici
interessat
Sol·licitant: Ciutadà - Empresa
Lloc de presentació
Telemàtica.
Oficines de l'AEAT.
Oficines de Correus.
Altres llocs establerts en l'article 16 de la Llei 39/2015.
Documentació
Sol·licitud presentada per l'interessat.
Fases del procediment/servei
Inici: Sol·licitud presentada per l'interessat.
Tramitació: Per Equips o Unitats d'Inspecció, que podran demanar del subjecte passiu quantes dades, informes, antecedents i justificants s'estimin pertinents. El subjecte passiu podrà en qualsevol moment anterior al tràmit d'audiència, presentar les al·legacions i aportar els documents i justificants que estimi perminentes.
Terminació: Haurà de dictar-se resolució motivada que podrà aprovar el pla proposat, desestimar-ho o aprovar un pla alternatiu formulat pel subjecte passiu en el curs del procediment. Serà competent per resoldre el procediment l'òrgan de l'AEAT que correspongui d'acord amb les seves normes d'estructura orgànica. En concret, l'Inspector En cap de la Dependència Regional d'Inspecció corresponent al domicili fiscal del subjecte passiu, o el titular de la Delegació Central de Grans Contribuents, respecte dels contribuents adscrits a la mateixa.
Formularis
Termini de resolució
3 Mes/és
Òrgan de resolució
Agència Estatal d'Administració Tributària
Recursos
Reposició: Termini: Un mes. Amb caràcter potestatiu, davant l'oficina de la que prové l'acte administratiu a recórrer, fent constar que contra el mateix no s'ha interposat reclamació economicoadministrativa.
Reclamació Economicoadministrativa: Termini: Un mes des de l'endemà de la notificació de l'acte impugnat o a aquell en què es pugui entendre resolt el procediment o el recurs de reposició previ. S'adreçarà a l'òrgan administratiu que hagi dictat l'acte reclamable.
Informació vinculada a la tramitació electrònica
Sistema d'identificació
DNI electrònic, Certificat electrònic, Clau PIN
Nivell d'interactivitat
Nivell 4: Tramitació electrònica
Normativa
Normativa bàsica
-
Ley 27/2014, de 27 de noviembre,
del Impuesto sobre Sociedades. Artículo 14.4. (BOE 28-noviembre-2014)
-
Resolución de 24 de marzo de 1992, de la Agencia Estatal de Administración Tributaria,
sobre organización y atribución de funciones a la inspección de los tributos en el ámbito de la competencia del Departamento de Inspección Financiera y Tributaria. Disposición Cinco. 2. G). (BOE 30-marzo-1992)
-
Real Decreto 634/2015, de 10 de julio,
por el que se aprueba el Reglamento del Impuesto sobre Sociedades. Artículo 10 (BOE 11-julio-2015)