Emissió de cartes de pagament de la Direcció General del Cadastre.
Dades Generals
Denominació
Emissió de cartes de pagament de la Direcció General del Cadastre.
Tipus de procediment
Tributària
Matèria
Impostos
Objecte
Servei prestat per l'Agència Estatal d'Administració Tributària a través del qual la Direcció General del Cadastre descàrrega les seves cartes de pagament per a, una vegada notificades, comunicar a l'Agència Tributària la data de notificació.
Òrgan responsable
Agència Estatal d'Administració Tributària
Informació general del procediment
Forma d'inici
ofici
Sol·licitant: Administració
Lloc de presentació
Telemàtica
Documentació
Carta de pagament
Fases del procediment/servei
No hi ha fases específiques d'actuació.
Formularis
Termini de resolució
No té
Òrgan de resolució
Agència Estatal d'Administració Tributària
Informació vinculada a la tramitació electrònica
Sistema d'identificació
DNI electrònic, Certificat electrònic
Nivell d'interactivitat
Nivell 4: Tramitació electrònica
Normativa
Normativa bàsica
Real Decreto 1065/2007, de 27 de julio,por el que se aprueba el Reglamento General de las actuaciones y los procedimientos de gestión e inspección tributaria y de desarrollo de las normas comunes de los procedimientos de aplicación de los tributos. (BOE 5-septiembre-2007)