Salta al contingut principal
Informació a l'interessat sobre protecció de dades

3.4. Termini de conservació

D'acord amb l'article 17.3.b, d i e del Reglament UE 2016/679, les dades demanats en l'exercici de les seves funcions no s'esborraran i romandran en les bases de dades de l'Agència Estatal d'Administració Tributària per poder donar cobertura a possibles reclamacions o requeriments legals que puguin presentar-se una vegada finalitzats els procediments que van justificar la seva recollida.

A aquest efecte, l'eliminació dels documents administratius en poder de l'Agència Tributària es regirà pel que disposa el Reial decret 1164/2002, de 8 de novembre, pel qual es regula la conservació del patrimoni documental amb valor històric, el control de l'eliminació d'uns altres documents de l'Administració General de l'Estat i els seus organismes públics i la conservació de documents administratius en suport diferent de l'original.

A més del descrit anteriorment, per als tractaments de dades que puguin tenir un termini de conservació diferent, aquest es descriu a cadascuna de les activitats de tractament que estan accessibles en el registre d'activitats de tractament.

Registre de les activitats de tractament