Aduana-ordezkari gisa gaitzeko probak
Printzipioz, ez duzu ezer egin behar, aduana-ordezkarien erregistroan ofizioz inskribatuko baita. Hala ere, Espainian finkatu gabeko pertsona fisikoa bazara eta IFZrik ez baduzu, eragile ekonomikoen (EORI) edo EORI-IFZ elkartearen erregistro-zenbakiaren eta identifikazio-zenbakiaren alta eskatu behar duzu. Kudeaketa horretan sartzeko, sartu EORIn, orri honetako "Erlazionatutako edukia" atalean.
De la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria, por la que se aprueba la relación de aspirantes que han superado las pruebas de aptitud para la capacitación como representante aduanero, convocadas mediante Resolución de 4 de julio de 2024.
Resolución de 21 de enero de 2026De la Presidencia de la Agencia Estatal de Administración Tributaria, por la que se modifica la de 22 de septiembre de 2025, por la que se aprueba la relación de aspirantes que han superado las pruebas de aptitud para la capacitación como representante aduanero, convocadas mediante Resolución de 4 de julio de 2024