Centro de Atención Telefónica de Recaudación
Podrás obtener Asistencia e Información sobre deudas y Recaudación a través del Centro de Atención Telefónica de Recaudación en el teléfono 91 553 68 01 o 901 200 350 de lunes a viernes laborables de 09:00 a 14:00 horas. Arlo horretan espezializatutako operadore batek artatuko zaitu, eta zorren, geroratzeen, enbargoen eta ordainketen inguruko izapideak eta jarduketak egin ahal izango dituzu, bai eta ZAEAko Zerga Bilketako organoek bidalitako edozein dokumentu kontsultatu ahalko duzu.
En este servicio de atención telefónica de Recaudación, se prestan los siguientes trámites y actuaciones de asistencia e información.
- Zorrak telefonoz ordaintzea/Sarreren agiriak sortzea.
- Betearazte bidean diren zorrak geroratzeko/zatikatzeko eskatzea.
- Zorrak ordaintzeko gerorapena edo zatikapena helbideratzeko banku-kontuari buruzko datuen errekerimendua betetzea.
- Ordainketa geroratzeko edo zatikatzeko eskabideen eta akordioen banku-helbideratzearen kontua aldatzea.
- Betearazpen-bidean dauden zorrak zerga-kredituekin konpentsatzeko eskaera.
- Premiatutako zorrei buruzko informazioa eta kontsulta.
- Kontu korronteak, soldatak, ordainsariak eta pentsioak, kredituak, ibilgailuak eta zerga-itzulketak bahitzeko jarduerei eta eginbideei buruzko informazioa eta kontsulta, eta sarrera-agiriak sortzea.