Zer da TOKEN eta zertarako balio du?
Información sobre el uso del TOKEN para identificación en el canal telefónico
El TOKEN es una clave numérica temporal de 6 cifras, que permite obtener asistencia o efectuar gestiones a través del canal telefónico de la Agencia Tributaria (excepto para asistencia telefónica de Campaña de Renta). Esta clave relaciona a la persona que pretende actuar a través de un canal telefónico con la persona física o jurídica a la que se refiere la actuación.
Jarduera hori norberaren izenean zein hirugarrenen izenean egin daiteke.
TOKEN baten eskaera egoitza elektronikoaren orrialde honetan egiten da, "TOKENa lortzea" kudeaketaren bidez. Kudeaketa horretan sartzeko, beharrezkoa da ziurtagiri elektroniko bat izatea. TOKENen indarraldia ordubetekoa da, lortzen denetik.
Eskatutako TOKENa hirugarrenen izenean jarduteko bada, beharrezkoa da eskatzaileak ordezkariaren ziurtagiri elektroniko bat izatea edo Zerga Agentziaren erregistro hauetako batean agertzea: Ahalordetzeen erregistroa edo adingabeen eta ezgaituen oinordetzen eta legezko ordezkaritzen erregistroa.