Orrialde honen testu ofiziala gaztelaniazko bertsioa da. Testu osoa bere hizkuntzan ikusi ahal izango duzu datozen egunetan, itzulpen automatikoa erabat baliozkotuta dagoenean. Edonola ere, webgune honetan itzulitako informazioaren zehaztasunari buruz zalantzarik baduzu, kontsultatu gaztelaniazko bertsio ofiziala.

Eduki nagusira salto egitea

Procedimiento para la formulación y tramitación de quejas y sugerencias en el ámbito tributario a través del Consejo para la Defensa del Contribuyente

Datu orokorrak

Izena

Procedimiento para la formulación y tramitación de quejas y sugerencias en el ámbito tributario a través del Consejo para la Defensa del Contribuyente

Prozedura-mota

Iradokizunak, Kexak, Herritarrentzako salaketak eta informazioa

Gaia

Kexak eta iradokizunak

Xedea

Estatuko organoek zerga-sistema aplikatzeagatik sortzen diren kexak edo zerbitzuen kalitatea hobetzeko, errendimendua handitzeko edo gastu publikoa aurrezteko, administrazio-izapideak sinplifikatzeko edo gizarteak zerga-administrazioarekin dituen harremanetan duen gogobetetze-maila handitzeko iradokizunak aurkeztea.

Organo arduraduna

Zerga Administrazioko Estatu Agentzia

Prozedurari buruzko informazio orokorra

Hasteko modua

interesduna

Eskatzailea: Herritarra - Enpresa

Aurkezteko lekua

Telematikoa.

Presencial: Unidades receptoras en las oficinas con competencias tributarias abiertas al público dependientes del Consejo para la Defensa del Contribuyente

Posta-bulegoak.

Demás lugares contemplados en el artículo 16 de la Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas

Dokumentazioa

Escrito de remisión de la queja o sugerencia acompañando la documentación que el presentador estime oportuno y, si procede, la acreditación de la representación. Kexek identifikazioa eskatzen dute. Iradokizunak anonimoak izan daitezke.

Prozeduraren/zerbitzuaren faseak

Hasiera: kexa edo iradokizuna unitate hartzaileari aurkeztea.

Izapidetzea: lurralde-eremuaren arabera kexa izapidetzeko eskumena duen unitateari bidaltzea, eta kexa eragiten dion zerbitzu arduradunari bidaltzea, hark zuzenean erantzun behar baitio zergadunari. Zergadunak erantzunarekin ados ez dagoela adieraz dezake. Desadostasuna Zergadunaren Defentsarako Kontseiluaren Lehendakaritzak erantzuten du.

Amaiera: zerbitzu arduradunaren erantzunarekin, desadostasunik ez badago; baldin badago, Zergadunaren Defentsarako Kontseiluaren Lehendakaritzaren erantzunarekin.

Inprimakiak

Tramitación telemática

Ebazteko epea

15 egun natural

Ebazpen-organoa

Consejo para la Defensa del Contribuyente. Secretaría de Estado de Hacienda.

Izapidetze elektronikoari lotutako informazioa

Identifikazio-sistema

Ez da autentifikaziorik behar

Interaktibitate-maila

4. maila: Izapidetze elektronikoa

Araudia

Oinarrizko araudia