Eduki nagusira salto egitea

Ondare-erantzukizunagatiko erreklamazioak.

Datu orokorrak

Izena

Ondare-erantzukizunagatiko erreklamazioak.

Prozedura-mota

Ondare-erantzukizuna eta beste kalte-ordain eskaera batzuk

Gaia

Errekurtsoak eta erreklamazioak

Xedea

Zerga Agentziak eragindako kalteengatiko kontratuz kanpoko ondare-erantzukizuneko erreklamazioak ebaztea.

Organo arduraduna

Zerga Administrazioko Estatu Agentzia

Prozedurari buruzko informazio orokorra

Hasteko modua

interesduna

Eskatzailea: Herritarra - Enpresa

ofizioa

Eskatzailea: Administrazioa

Aurkezteko lekua

Telematikoa.

39/2015 Legearen 16.4 artikuluan jasotako gainerako lekuak.

Dokumentazioa

Ondare-erantzukizunaren erreklamazioa.

Prozeduraren/zerbitzuaren faseak

Hasiera: Interesdunak eskabide-idazkia aurkeztuz, edo administrazioak bere kabuz, hala irizten badio.

Izapidetzea: Nahitaezkoa da prozeduran txostena egitea ustez eragindako kaltearen erantzule den zerbitzuak, bai eta interesdunari entzuteko izapidea egitea ere.

Amaiera: Erreklamazioa ebatzita, osorik edo zati batean baietsiz edo ezetsiz.

Inprimakiak

Izapidetze elektronikoa

Ebazteko epea

6 hilabete

Ebazpen-organoa

Zerga Agentziako presidentea. Horri buruz egon daitezkeen eskumenak eskuordetzearen kalterik gabe.

Baliabideak

Berraztertzea: Epea: Hilabete bat. Aukeran, errekurritu beharreko administrazio-egintza zein bulegotatik datorren.

Izapidetze elektronikoari lotutako informazioa

Identifikazio-sistema

NAN elektronikoa, ziurtagiri elektronikoa, PIN gakoa

Interaktibitate-maila

4. maila: Izapidetze elektronikoa

Araudia

Oinarrizko araudia

Ley 39/2015, de 1 de octubre,

del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas (BOE 2-10-2016).