Presentación de declaracións desde a Plataforma Informativas
Saltar índice da informaciónPresentación electrónica dunha declaración informativa con certificado
Unha vez cumprimentada e validada a declaración polo programa de axuda, na opción "Presentación de declaracións" poderás obter o ficheiro e escoller entre unha das formas admitidas de presentación para o modelo seleccionado.
Para que apareza habilitada a opción "Presentación de declaracións" cómpre que abras a declaración ou as seleccións na pestana "Declarantes". Na barra de ferramentas da pestana "Declarantes" busca a quinta icona (identificado por unha bóla do mundo e unha carpeta). Tamén podes facer clic co botón dereito sobre a declaración que queiras obter e utilizar a opción "Presentación de declaracións" ou acceder ao menú "Utilidades", "Presentar declaración...".
Se a declaración está correctamente cumprimentada e non hai erros, no momento da obtención da declaración poderás seleccionar, en función da vía de presentación pola que vas optar, o tipo de ficheiro que se vai a xerar. Segundo o modelo seleccionado aparecerá no asistente as formas válidas para a súa presentación.
Consulta a axuda da Plataforma para obter máis información sobre as distintas formas de obtención de declaracións.
Para a presentación telemática con certificado electrónico, selecciona de entre as opcións dispoñibles para o modelo a opción "Presentación con certificado electrónico recoñecido".
A través da opción "Presentación con certificado electrónico recoñecido" o programa xera un ficheiro cos datos da declaración seleccionada para a súa presentación electrónica. Por defecto, o ficheiro de presentación que se xera desde a Plataforma Informativas terá por nome os 9 caracteres do NIF do declarante e por extensión o número de modelo. O ficheiro gravarase na carpeta "aeat" que se xera na ruta de instalación da Plataforma. Se o desexas pode cambiar a situación deste ficheiro pulsando o botón coa icona da carpeta. Lembra que para a presentación da declaración a través de Internet cómpre que o ficheiro estea gardado nunha carpeta chamada "aeat".
Se o sistema operativo que estás utilizando é Mac OS X, o ficheiro debe gardarse en/aeat ou/usuarios/<usuario actual>/aeat ou nalgunha subcarpeta destas . No caso do linux, a ruta en que se debe gardar é/home/<usuario actual>/aeat ou nalgunha subcarpeta desta .
Se marcas o recadro "Realizar a presentación inmediata da declaración "o programa continuará coa presentación da declaración. Se se selecciona outro directorio ao finalizar o proceso de obtención ou non marcas o recadro "Realizar a presentación inmediata da declaración "non se conectará coa páxina web da AEAT e unicamente haberás xerado o ficheiro para a presentación electrónica.
A continuación, terás que escoller o certificado electrónico correspondente ao declarante, ou o dun terceiro autorizado a realizar a presentación.
Fai click no botón "Seleccionar" e escolle o certificado co que vas presentar a declaración.
Unha vez seleccionado o certificado, fai clic en "Realizar presentación".
Para confirmar a presentación debes marcar o recadro "Conforme". Desde o botón "Ver Información" podes ver codificados os datos que se van a enviar. Por último, pulsa "Asinar e Enviar".
Se a presentación se efectuou correctamente, mostrarase a mensaxe "A súa presentación foi realizada con éxito". Podes consultar o PDF coa copia da declaración presentada se pulsas o botón "Ver PDF". Este documento gárdase automaticamente na ruta de instalación do programa, C:\AEAT \Informativas\aeat. Tamén podes obter a copia co CSV desde a opción de cotexo de documentos electrónicos da Sede.
Podes confirmar que o ficheiro para a presentación electrónica xerouse correctamente se na pestana de declarantes, na columna "Obtida", aparece a icona dunha esfera azul.
Se prefires non enlazar coa presentación electrónica nese momento o ficheiro xerarase igualmente e poderás enviaro en calquera momento se accedes á correspondente opción de presentación da Sede. Dentro do modelo de declaración que corresponda localiza a opción "Presentación de exercicios anteriores" e a ligazón de presentación do exercicio en cuestión.
Na seguinte páxina terás que pulsar o botón "Examinar" e localizar o ficheiro xerado desde o programa de axuda (lembra a ruta e o nome co que se xerou o ficheiro no momento da obtención da declaración) para continuar coa presentación.
Pulsa "Asinar e enviar" para finalizar a presentación da declaración tras comprobar que o resumo dos datos é correcto.
A continuación, marca o recadro "Conforme" para confirmar a presentación da declaración. No cadro de texto mostrarase codificado o contido da declaración. Podes continuar coa presentación da declaración pulsando "Asinar e Enviar".
O resultado dunha presentación correcta dunha declaración informativa do exercicio 2016 será en calquera caso unha páxina de resposta en que apareza o texto "A súa presentación foi realizada con éxito" cun PDF incrustado que contén unha primeira folla coa información da presentación (número de entrada de rexistro, Código Seguro de Verificación, número de xustificante, día e hora de presentación e datos do presentador) e, nas páxinas posteriores, a copia completa da declaración.