Información xeral sobre o sistema de identificación Cl@ve
Cl@ve é unha plataforma para a identificación, autenticación e sinatura electrónica do cidadán ante organismos da Administración do Estado que se integren nela . É un sistema de identificación electrónica que permite ao cidadán autenticarse para realizar trámites por Internet baseado en claves concertadas cunha validez limitada no tempo e que se pode renovar cada vez que se necesite. Supón o uso dun código de verificación que deberá ser confirmado na APP Cl@ve, xa sexa escaneando o código QR facilitado polo sistema ou introducindo os datos identificativos; ou se non se dispón da APP mediante o envío dunha SMS ao teléfono móbil asociado ao rexistro en Cl@ve.
Para identificarse con Cl@ve cómpre rexistrarse previamente no sistema.
O rexistro pode realizarse de forma presencial nas oficinas de rexistro, solicitando antes cita, ou por Internet desde as opcións do portal Rexistro Cl@ve da sede.
Se dispós de certificado electrónico ou DNIE podes rexistrarche directamente desde a ligazón "Rexistrarse en Cl@ve con certificado ou DNI electrónico" ou podes solicitar que che envíen a carta de invitación ao teu domicilio fiscal para rexistrarche cos teus datos identificativos e o CSV da carta, desde a opción "Rexistrarse en Cl@ve". Tamén é posible rexistrarse por Internet con videochamada (Temporalmente non se encontra dispoñible ), utilizando este mesmo ligazón.
Nota: Só é posible indicar un número de teléfono móbil por usuario.
Rexistro mediante CSV ou videochamada (o rexistro por videochamada temporalmente non se encontra dispoñible)
Para obter o código seguro de verificación (CSV) que permite darse de alta no sistema Cl@ve cómpre solicitar o envío da carta de invitación por correo postal desde a opción "Rexistrarse en Cl@ve".
Desde o mesmo servizo poderás tamén rexistrarche mediante videochamada (Temporalmente non se encontra dispoñible ).
Unha vez que recibises a carta no teu domicilio, accede á mesma opción da sede electrónica para achegar o CSV, canda o teu DNI ou NIE e o dato de contraste requirido en función do tipo de documento de identidade (data de validez, data de expedición ou número de soporte). Ademais deberás indicar un número de teléfono e un correo electrónico.
Rexistro con sinatura dixital (certificado ou DNI electrónico)
Se dispós de certificado electrónico ou DNIE podes rexistrarche de forma inmediata no sistema Cl@ve desde a opción "Rexistrarse en Cl@ve con certificado ou DNI electrónico".
Facilita o teu DNI /NIE, a data de validez, de expedición ou o número de soporte, o número de teléfono móbil e un enderezo de correo electrónico.
Se instalas a APP Cl@ve tamén poderás iniciar o procedemento de rexistro en Cl@ve desde a mesma. Ao instalar a aplicación e activar o usuario, se se detecta que non estás rexistrado no sistema Cl@ve darache opción a realizar o rexistro. Tamén entrando en "Xestións" situadas no menú da parte inferior da pantalla e pulsando "Rexistro en Cl@ve".
Rexistro presencial
Poderás rexistrarche presencialmente nunha das oficinas de rexistro adherido ao sistema. Se desexas acudir a unha oficina da AEAT, antes terás que solicitar cita, chamando ao 91 290 13 40 / 901 200 351 ou desde o apartado "Asistencia e Cita" da web da Axencia Tributaria.
Identificación con Cl@ve
Tras o rexistro no sistema Cl@ve, poderás realizar calquera trámite que permita identificación con Cl@ve. Accede ao trámite, selecciona a identificación mediante Cl@ve e obtén un código de verificación, a continuación, escanea o código QR coa APP Cl@ve e confirma a petición de autenticación ou introduce os teus datos identificativos e confirma a petición de autenticación coa APP . Tamén poderás optar pola solicitude de PIN e obtero mediante unha SMS ou visualizaro na APP .