Como modificar datos ou renunciar ao servizo Cl@ve
Saltar índice da informaciónComo renunciar ao servizo Cl@ve
Dispós de 2 vías para renunciar a Cl@ve:
- Desde a Sede electrónica da AEAT identificandoche con certificado ou DNI electrónico
- Desde a APP Cl@ve. Non require certificado ou DNI electrónico
Nota: Tras renunciar por calquera das dúas vías, só poderás rexistrarche de novo con certificado electrónico ou de maneira presencial.
Renuncia a Cl@ve desde a Sede electrónica da AEAT
Accede a "Identificación electrónica", situada na páxina de inicio, e fai clic en "Cl@ve Móbil", "Todas as xestións", "Renunciar a Cl@ve". Selecciona o certificado do titular.
Mostraranse os datos asociados ao servizo Cl@ve, o DNI ou NIE, nome e apelidos, teléfono móbil e correo electrónico (se o houbese). Lee atentamente os termos e condicións da renuncia e marca o recadro "léronse e aceptado as condicións". Despois, pulsa "Enviar".
Unha vez renunciado ao servizo mostraranse novamente os teus datos e o botón "Visualizar Pdf" para que che descargues o xustificante da renuncia.
Renuncia a Cl@ve desde a APP Cl@ve
Tamén desde a aplicación para dispositivos móbiles Cl@ve, na categoría "Xestións" situadas no menú da parte inferior, "Os meus datos en Cl@ve", "Renunciar a Cl@ve". Neste caso non se require certificado electrónico, pero si se requirirá o factor de desbloqueo do dispositivo móbil (pegada, patrón, PIN, etc).
Tras aceptar as condicións e renunciar, verás un aviso de confirmación, co CSV e a opción para ver o documento PDF da renuncia.