Como modificar datos ou renunciar ao servizo Cl@ve
Saltar índice da informaciónModificación do correo electrónico en Cl@ve
A opción Modificar o correo electrónico permite modificar o enderezo de correo electrónico que se facilitou no rexistro. Podes realizar esta modificación desde a páxina web ou desde a APP Cl@ve para dispositivos móbiles.
Modificar o correo electrónico na páxina web
Accede a "Identificación electrónica", "Cl@ve Móbil", "Todas as xestións", "Outras xestións", "Modificar o correo electrónico"
Podes identificarche con Cl@ve Móbil ou, con Certificado ou DNI electrónico.
Para acceder con Cl@ve pulsa sobre "Cl@ve Móbil (anteriormente Cl@ve PIN) mostrarase a petición de autenticación cos datos do organismo solicitante, o contador de 5 minutos que é o período de validez da petición, o código de verificación e a indicación de que che dirixas á APP para escanear o código QR e confirmar a petición. Se non podes escanear o código QR, pulsa na alternativa "...continuar coa autenticación por Cl@ve móbil sen lectura do QR ".
Na APP , pulsa "Escanear código QR" e enfoca co lector o código QR. Indicarase que existe unha petición de autenticación con Cl@ve Móbil e que verifiques que os datos coinciden cos que apareceron antes. Pulsa "Confirmar".
Despois cumprirá que o usuario introduza o factor de autenticación establecido para o dispositivo. Finalmente, na APP mostrarase o aviso "Autenticación realizada" e, no navegador web, accederás a xestión que intentabas realizar xa autenticado.
Se ao autenticarche mediante Cl@ve Móbil non podes acceder escaneando o código QR coa APP Cl@ve dispós dunha altenativa para identificarche cos datos do DNI ou NIE, pulsa "...continuar coa autenticación por Cl@ve móbil sen lectura do QR ".
introduce o DNI ou NIE e o dato de contraste en función do tipo de documento, despois pulsa "Continuar". Se activaches a APP, mostrarase a petición de autenticación cos datos do DNI /NIE, do organismo solicitante, o contador de 5 minutos que é o tempo de validez da petición, o código de verificación e a indicación de que che dirixas á APP para confirmar a petición.
A continuación abre a APP ou a notificación push ou aviso que apareza na mesma. Indicarase que existe unha petición de autenticación con Cl@ve Móbil que coincide cos datos que apareceron na petición ao realizar o trámite.
Se non tes instalada a APP Cl@ve, pasados 59 segundos, pulsa sobre "Pode acceder cun PIN por "SMS", recibirás un PIN de 3 díxitos na túa caixa de correo de mensaxaría para continuar co trámite.
Para acceder con certificado ou DNI electrónico fai clic na ligazón "Acceda con certificado ou DNI electrónico" e selecciona o que corresponda.
Unha vez que accedas ao servizo, realiza a modificación do correo electrónico e, tras marcar o recadro "léronse e aceptado as condicións", fai clic en "Enviar". O correo electrónico quedará modificado.
Na seguinte xanela obterás os datos do correo electrónico modificado. Pulsa "Visualizar Pdf" para ver o xustificante da modificación.
Aparecerá en pantalla un PDF co xustificante de modificación de datos no sistema Cl@ve.
Modificar correo electrónico na aplicación "Cl@ve" para dispositivos móbiles
A modificación do correo electrónico a tráves da aplicación "Cl@ve" require estar identificado no dispositivo. Unha vez activado o usuario no dispositivo, pulsa "Xestións" situadas na marxe inferior da pantalla e despois "Os meus datos en Cl@ve".
A continuación "Modificar o correo electrónico asociado a Cl@ve". Solicitarase o dato de contraste: data de validez ou de expedición do DNI ou número de soporte en caso de NIE.
Despois solicítase o factor de seguridade que teña establecido o usuario para o dispositivo e accédese ao formulario para modificar o correo electrónico.
A continuación, realiza a modificación do correo electrónico e, tras marcar o recadro "léronse e aceptado as condicións", pulsa "Enviar". O correo electrónico quedará modificado. Desde o botón "Visualizar Pdf" poderás descargar o xustificante da modificación no teu dispositivo.