Xa rexistreime. Como identifícome con Cl@ve?
Saltar índice da informaciónAccede con Cl@ve a xestións da AEAT
Identificación
Accede ao trámite ou servizo da Sede electrónica da Axencia Tributaria. Lembrámosche que para identificarche con Cl@ve debes rexistrarte previamente no sistema Cl@ve e este rexistro pode facerse vía Internet na páxina da Axencia Tributaria, desde a APP Cl@ve ou acudindo persoalmente a unha das oficinas de rexistro habilitado.
Cando accedas a un trámite, pulsa sobre "Cl@ve Móbil (inclúe Cl@ve PIN)".
Acceso con Cl@ve Móbil (mediante código QR)
Ao pulsar sobre Cl@ve Móbil mostrarase a petición de autenticación cos datos do organismo solicitante, o código QR para escanearo coa APP , o contador do tempo de caducidade da petición (5 minutos) e o código de verificación de tres díxitos. Se non tes instalada a APP Cl@ve dispós da ligazón "Non tena instalada?" para que poidas instalara. Doutra banda, se non podes escanear o código QR, pulsa na alternativa "...continuar coa autenticación por Cl@ve móbil sen lectura do QR ".
Na APP , pulsa "Escanear código QR" e enfoca co lector o código QR mostrado no navegador. Tras a lectura do QR , comproba que o código de verificación e o organismo coinciden cos da petición e pulsa "Confirmar".
Despois cumprirá que o usuario introduza o factor de autenticación establecido para o dispositivo (pegada, patrón, recoñecemento facial, pin, etc).
Finalmente, na APP mostrarase o aviso "Autenticación realizada" e, no navegador web, accederás a xestión que intentabas realizar xa autenticado.
Acceso con DNI /NIE (sen lectura do QR)
Se ao autenticarche mediante Cl@ve Móbil non podes acceder escaneando o código QR coa APP Cl@ve dispós dunha altenativa para identificarche cos datos do DNI ou NIE, pulsa "...continuar coa autenticación por Cl@ve móbil sen lectura do QR ".
Introduce o teu DNI ou NIE e o dato de contraste en función do tipo de documento:
- Data de validez, para DNI ;
- Data de expedición, para DNI permanente (01-01-9999);
- Número de soporte, se é un NIE.
Na parte inferior dispós das ligazóns de axuda correspondente para localizar no teu documento de identidade o dato solicitado.
Tras consignar correctamente os datos, pulsa "Continuar".
Mostrarase en pantalla a petición de autenticación cos datos do DNI /NIE, do organismo solicitante, o contador de 5 minutos de validez da petición, o código de verificación e as instrucións para abrir a APP e confirmar a petición.
NOTA: Se non podes acceder por esta vía, pasados 59 segundos habilitarase a opción alternativa para solicitar o PIN por SMS.
A continuación podes recibir unha notificación da APP no teu dispositivo móbil.
Abre a APP e mostrarase a petición de autenticación con Cl@ve Móbil cos mesmos datos anteriores. Pulsa "Confirmar"; por seguridade solicitarase unha segunda confirmación.
Cumprirá introducir tamén o factor de autenticación establecido para o dispositivo móbil (pegada, PIN, patrón, recoñecemento facial, etc.). Finalmente, mostrarase o aviso "Autenticación realizada" e xa poderás acceder á xestión que intentabas realizar.
Non obstante, sempre se ofrecerá a opción de recibir un PIN por SMS, se así deséxao o usuario, ou se non activaches o usuario na APP Cl@ve ou aínda non instaláchela. Espera 59 segundos e pulsa "...pode acceder cun PIN por SMS".
Recibirás o código PIN por SMS e tamén estará dispoñible na APP . Pulsa "Ten dispoñible un PIN", introduce o factor de desbloqueo do teu dispositivo e visualizarás o PIN, canda o contador de tempo de caducidade (10 minutos) e a opción para copiaro.
Unha vez obtido o PIN, indicao no campo correspondente e pulsa "Acceder".