Como solicitar a carta invitación para rexistrarse en Cl@ve
Para realizar un trámite electrónico mediante o sistema Cl@ve debes haberche rexistrado previamente a través das opcións dispoñibles na web da Axencia Tributaria, na APP Cl@ve, ou de forma presencial nunha oficina de rexistro.
O rexistro inmediato en Cl@ve pola web ou a APP require certificado electrónico ou DNIE polo que se non dispós diso , nin desexas acudir presencialmente a unha oficina de rexistro ou rexistrarche mediante videochamada (Temporalmente non se encontra dispoñible ), a túa alternativa será a solicitude da carta de invitación para recibira no domicilio fiscal que conste no censo de AEAT. Polo tanto, é imprescindible que o domicilio fiscal estea actualizado na nosa base de datos.
Para solicitar o envío desta carta invitación accede á opción "Rexistrarse en Cl@ve" dispoñible nas xestións de "Cl@ve".
Tamén podes solicitar a carta desde a APP Cl@ve. Ao instalar a aplicación e activar o usuario, se se detecta que non estás rexistrado no sistema Cl@ve darache opción a realizar o rexistro. Tamén entrando en "Xestións" situadas no menú da parte inferior da pantalla e pulsando "Rexistro en Cl@ve".
Na primeira pantalla, introduce o teu DNI ou NIE completo e habilitaranse o resto de campos para identificarche.
- DNI : 8 números e letra (sen espazo nin guión)
- NIE : letra 7 números e letra (sen espazos nin guións)
Se se trata dun DNI terás que achegar a data de validez ou a data de expedición se se trata dun DNI permanente (o DNI permanente ten data de validez 01/01/9999).
Se se trata dunha tarxeta de estranxeiro, permiso de residencia ou certificado de cidadán da UE, tras indicar o NIE, solicitarase o número de soporte que aparece no documento.
En calquera dos dous casos, na parte inferior da pantalla, mostraranse unhas ligazóns que podes despregar para consultar a axuda e localizar e consignar correctamente a data ou número de soporte, en función do tipo de documento.
Ao pulsar "Continuar", validaranse os datos introducidos. Se son correctos, na seguinte xanela informarase da necesidade de dispor da carta de invitación para rexistrarche en Cl@ve. Para solicitar o envío da carta pulsa o botón "Se, envíenme unha carta de invitación ao meu domicilio fiscal".
Se a solicitude se grava correctamente, móstrase a mensaxe confirmando o envío da carta invitación ao domicilio fiscal que conste nas nosas bases de datos nese momento. Fai click no botón "Aceptar".
Unha vez recibida a carta disporás de 60 días para utilizara. Accede á mesma opción do portal "Cl@ve", "Rexistrarse en Cl@ve" e facilita os datos solicitados: DNI ou NIE e data de validez ou expedición do DNI, ou número de soporte.
Nesta ocasión, marca a opción "Xa dispoño dunha carta invitación" e pulsa o botón "Continuar". Ten en conta que dispós de 60 días para utilizara, pasado este período o CSV caducará. Tamén podes rexistrarche mediante videochamada (Temporalmente non se encontra dispoñible ), desde un dispositivo móbil ou desde un ordenador con cámara, micrófono e altofalantes. Lembra que só se pode facer en nome propio.
Localiza o CSV (Código Seguro de Verificación) de 16 caracteres que contén a comunicación e consignaa no campo dispoñible. Justo debaixo, proporciónase unha ligazón de axuda para localizar este dato na carta.
Se pasaron 60 días, o CSV da carta de invitación haberá caducado. Neste caso, obterás un aviso indicando que o CSV caducou, podendo solicitar unha nova carta de invitación ou rexistrarche mediante videochamada (Temporalmente non se encontra dispoñible ), presencialmente ou con certificado/DNI electrónico.
Os datos que se solicitan neste último paso do rexistro en Cl@ve son o número do teléfono móbil en que desexas recibir a SMS remitida pola AEAT co PIN e un correo electrónico. Se o teléfono móbil é estranxeiro deberás indicar tamén o prefixo do país.
Se o sistema detecta que o teléfono móbil introducido está vinculado a outro DNI /NIE, recibirás unha mensaxe SMS cun código de acceso para completar o rexistro. Habilitarase na aplicación de rexistro un campo destinado á achega do devandito código.
O rexistro en Cl@ve permite unicamente un número de teléfono móbil por usuario. Neste caso inhabilítase automaticamente o acceso ao sistema Cl@ve para o anterior DNI /NIE asociado.
Tras aceptar as condicións e pulsar "Enviar", móstrase unha pantalla co código de activación.
Fai click en "Visualizar PDF" para obter o resgardo de alta en Cl@ve que poderás gardar no teu equipo e contén o xustificante de alta no sistema. Nel infórmase dos termos e as condicións de uso do sistema.
Ademais, neste documento tamén poderás consultar o código de activación que permite rexistrarse, se o desexas, no sistema de Cl@ve Permanente. Para máis información, consulta o Portal Cl@ve.