Modelo 111
Saltar índice da informaciónPresentación electrónica do modelo 111
Para acceder á presentación electrónica fai clic en "Modelo 111. Exercicio 2017 e seguintes. Presentación", cumprirá que che identifiques con sinatura dixital (certificado ou DNI electrónico) ou ben mediante o sistema de identificación Cl@ve (só compareces físicas).
Se o declarante non dispón de identificación electrónica cómpre que a persoa que realiza a presentación estea autorizada para presentar declaracións en nome de terceiros, ben por estar dado de alta como colaborador ou ben por estar apoderado para realizar este trámite.
A continuación, na xanela emerxente, selecciona "Presentadora Empresa" ou "Presentadora Administración Pública", segundo o tipo de declarante e pulsa "Aceptar".
Cobre os datos identificativos e o resto dos apartados da declaración, tendo en conta que, os marcados con asterisco, son de formalización obrigatoria.
No pé do formulario encóntrase a botonera coas funcións dispoñibles:
-
Mostrar ou ocultar información sobre erros ou avisos de formalización.
-
"Borrar declaración" elimina os datos da declaración en que estás traballando para empezar unha nova.
-
Co botón "Validar declaración" comproba se tes avisos ou erros antes de presentar a declaración. Na parte superior, aparecerá a pestana "Erros" cos avisos ou erros detectados. Os avisos non impiden presentar a declaración aínda que é conveniente revisaros. Pero se aparecen erros, cumprirá corrixiros. Mediante o botón "Ir ao Erro ", poderás acceder directamente ao recadro que se debe verificar.
-
Desde "Importar", poderás recuperar a declaración obtida mediante un ficheiro xerado co formulario ou cun programa alleo á AEAT. Hai que ter en conta que este ficheiro debe estar construído en texto plano (.txt), sen ningún tipo de formato e que debe axeitarse ao deseño lóxico do modelo en vigor. Ao importar un ficheiro todas os recadros están desbloqueados, polo tanto, pódense modificar os datos importados de calquera campo.
-
Utiliza o botón "Formalizar Ingreso/Devolución" para presentar a declaración unha vez cumprimentada e validada.
Selecciona o tipo de declaración segundo trátese dun resultado positivo ou cero/Sen actividade.
Se o resultado é a ingresar e non se domicilia o pagamento, cumprirá obter primeiro o NRC e despois presentar a autoliquidación. O NRC é o Número de Referencia Completo, un código de 22 caracteres que serve como xustificante do pagamento. Desde o propio formulario, no botón "Realizar pagamento (obter NRC )" poderás conectar coa pasarela de pagamento para xerar automaticamente un NRC cos datos que contén a declaración. Se xa tes un NRC facilitado pola túa entidade bancaria poderaso incluír no recadro "Número de Referencia NRC".
Se domicilias o pagamento, selecciona a opción "Domiciliación do importe a ingresar" e introduce os díxitos da conta IBAN.
Se optas por algúns dos tipos de recoñecemento de débeda, despois de presentar a declaración, deberás tramitar a débeda desde o botón "Tramitar débeda" ou desde o trámite específico "Pagar, aprazar e consultar".
Mediante o botón "Exportar", obterase un ficheiro con formato BOE que se garda por defecto na carpeta que teña como predeterminada o navegador. Non obstante, tamén se pode seleccionar o directorio onde gardar o ficheiro. É aconsellable gardaro no disco local, dentro da carpeta "AEAT". O nome do ficheiro está formado polo NIF do declarante, o exercicio, o período e pola extensión.111.
O modelo 111 ten integrada tamén a opción de recoñecemento de débeda e pagamento por transferencia desde unha conta bancaria aberta nunha Entidade de Crédito NON COLABORADORA, escollendo no desdobrable "Seleccione o tipo de Declaración", "Recoñecemento de débeda e pagamento por transferencia". Teña en conta que non se admiten as transferencias inmediatas.
Fai click en "Asinar e Enviar", aparecerá unha xanela coa información da declaración codificada e os datos do presentador e o declarante. Marca o recadro "Conforme" e pulsa "Asinar e Enviar" para finalizar a presentación.
Finalmente, se todo é correcto, xerarase a folla de resposta coa mensaxe "A súa presentación foi realizada con éxito" e un ##1##PDF##1## incrustado que contén unha primeira folla coa información da presentación (número de entrada de rexistro, Código Seguro de Verificación, número de xustificante, día e hora de presentación e datos do presentador) e, nas páxinas posteriores, a copia completa da declaración.
Nos casos en que exista recoñecemento de débeda, na folla resposta de presentación realizada con éxito, mostrarase unha ligazón para realizar a presentación do adiamento ou da solicitude de compensación. Pulsa "Tramitar débeda".
A continuación, aparecerá o detalle da liquidación cos datos do debedor e da clave de liquidación. Deberás escoller entre unha das opcións dispoñibles: aprazar, compensar ou pagar.