Modelo 111
Saltar índice da informaciónPresentación declaracións utilizando datos anteriores
Podes acceder a esta funcionalidade desde a opción "Modelo 111. Exercicio 2017 e seguintes. Presentación declaracións utilizando datos de exercicios anteriores" do apartado "Presentacións utilizando datos de declaracións presentadas previamente ou de períodos anteriores".
Podes acceder identificandoche con Cl@ve , certificado ou DNIE. Se tes dúbidas sobre como obter un certificado electrónico ou como rexistrarse no sistema Cl@ve , consulta a información dispoñible no contido relacionado.
Se o declarante non dispón de identificación electrónica cómpre que a persoa que realiza a presentación estea autorizada para presentar declaracións en nome de terceiros, ben por estar dado de alta como colaborador ou ben por estar apoderado para realizar este trámite.
En primeiro lugar, hai que indicar os datos da nova declaración que se vai a presentar e pulsar o botón "Buscar".
Mostraranse as declaracións presentadas previamente que se poden utilizar en función do exercicio e período da declaración que se desexa realizar. Se hai varias declaracións para o mesmo NIF, mostraranse todas co exercicio, período, tipo de declaración e a data de presentación. Marca a que corresponda e pulsa "Recuperar declaración".
A continuación, abrirase o formulario xa cuberto cos datos da declaración anterior, agás os referentes ao tipo de declaración: ingreso, domiciliación, recoñecemento de débeda, etc. Hai que ter en conta que os datos copiados de declaracións anteriores non teñen necesariamente que coincidir cos do período que se vai a presentar ou cos de liquidacións que realizase a Administración, polo que se cumprise, poderanse modificar os mesmos antes da presentación.
No caso de que non exista unha declaración presentada electronicamente ou unha predeclaración confirmada para o mesmo NIF indicado, mostrarase a seguinte mensaxe de aviso: "Vostede non está autorizado á consulta ou non presentou as declaracións solicitadas".
Cobre despois o resto de datos da liquidación.
Utiliza o botón "Formalizar Ingreso/Devolución" para presentar a declaración unha vez cumprimentada e validada.
Selecciona o tipo de declaración segundo trátese dun resultado positivo ou cero/Sen actividade.
Se o resultado é a ingresar e non se domicilia o pagamento, cumprirá obter primeiro o NRC e despois presentar a autoliquidación. O NRC é o Número de Referencia Completo, un código de 22 caracteres que serve como xustificante do pagamento. Desde o propio formulario, no botón "Realizar pagamento (obter NRC )" poderás conectar coa pasarela de pagamento para xerar automaticamente un NRC cos datos que contén a declaración. Se xa tes un NRC facilitado pola túa entidade bancaria poderaso incluír no recadro "Número de Referencia NRC".
Se domicilias o pagamento, selecciona a opción "Domiciliación do importe a ingresar" e introduce os díxitos da conta IBAN.
Se optas por algúns dos tipos de recoñecemento de débeda, despois de presentar a declaración, deberás tramitar a débeda desde o botón "Tramitar débeda" ou desde o trámite específico "Pagar, aprazar e consultar".
Mediante o botón "Exportar", obterase un ficheiro con formato BOE que se garda por defecto na carpeta que teña como predeterminada o navegador. Non obstante, tamén se pode seleccionar o directorio onde gardar o ficheiro. É aconsellable gardaro no disco local, dentro da carpeta "AEAT". O nome do ficheiro está formado polo NIF do declarante, o exercicio, o período e pola extensión.111.
O modelo 111 ten integrada tamén a opción de recoñecemento de débeda e pagamento por transferencia desde unha conta bancaria aberta nunha Entidade de Crédito NON COLABORADORA, escollendo no desdobrable "Seleccione o tipo de Declaración", "Recoñecemento de débeda e pagamento por transferencia".
Fai click en "Asinar e Enviar", aparecerá unha xanela coa información da declaración codificada e os datos do presentador e o declarante. Marca o recadro "Conforme" e pulsa "Asinar e Enviar" para finalizar a presentación.
Finalmente, se todo é correcto, xerarase a folla de resposta coa mensaxe "A súa presentación foi realizada con éxito" e un PDF incrustado que contén unha primeira folla coa información da presentación (número de entrada de rexistro, Código Seguro de Verificación, número de xustificante, día e hora de presentación e datos do presentador) e, nas páxinas posteriores, a copia completa da declaración.
Nos casos en que exista recoñecemento de débeda, na folla resposta de presentación realizada con éxito, mostrarase unha ligazón para realizar a presentación do adiamento ou da solicitude de compensación. Pulsa "Tramitar débeda".
A continuación, aparecerá o detalle da liquidación cos datos do debedor e da clave de liquidación. Deberás escoller entre unha das opcións dispoñibles: aprazar, compensar ou pagar.