Renuncia
Se queres renunciar a un apoderamento que che foi outorgado, explicámosche como facero
Para que teña efectos ante o órgano actuante a renuncia aos apoderamentos recibidos cómpre acreditar previamente a comunicación fidedigna da renuncia á persoa representada.
En calquera momento, a persoa apoderada para actuar por Internet en virtude dun apoderamento incorporado ao Rexistro de apoderamentos da Axencia Tributaria poderá renunciar ao devandito apoderamento, sempre que acredite ante a Axencia Tributaria que a devandita renuncia se comunicou de maneira fidedigna ao representado. Ata ese momento non se producirá seu baixa no devandito Rexistro.
A renuncia aos apoderamentos recibidos e incorporados ao Rexistro de apoderamentos da Axencia Tributaria realizarase a través de Internet nesta páxina da Axencia Tributaria. A forma de renunciar ao apoderamento recibido realizarase anexando un ficheiro con formato PDF coa copia escaneada do burofax que envía a persoa apoderada á mandante informandolle da renuncia ao apoderamento inscrito no Rexistro.
Se queres renunciar a un apoderamento que che foi outorgado debes acceder, en "Xestións destacadas", dentro desta mesma páxina, a: “Consulta, confirmación e renuncia de apoderamentos recibidos".
Unha vez alí poderás listar os apoderamentos recibidos co botón “Buscar”. Facendo clic no número de referencia de cada apoderamento poderás acceder, na parte superior da pantalla, á opción “Renunciar ao poder recibido”, onde anexarás o ficheiro coa imaxe do citado burofax.