Normas de funcionamento
Baseadas nos principios de transparencia e confianza mutua
(nova redacción tras as modificacións aprobadas na terceira sesión plenaria do Foro)
III. Funcionamento do Foro
O Foro poderá funcionar en Pleno ou a través dun ou varios Grupos de traballo.
III.1. Pleno
-
O Pleno estará integrado pola totalidade dos seus membros, baixo a dirección da Presidencia e asistido pola secretaria Técnica.
Excepcionalmente, a instancia de calquera dos membros do Foro e previa convocatoria da Presidencia, poderán asistir ás reunións do Pleno outro persoas cuxa presenza se considere conveniente de acordo cos asuntos que hai que tratar.
-
O Pleno celebrará sesión ordinaria polo menos unha vez ao ano, efectuandose a convocatoria pola Presidencia, a través da Secretaría Técnica, cunha antelación mínima de sete días.
En función dos temas a tratar, as novidades existentes e a súa relevancia e importancia, poderán celebrarse sesións extraordinarias de conformidade co apartado seguinte.
-
As sesións extraordinarias do Pleno serán convocadas pola Presidencia, a través da Secretaría Técnica, cunha antelación mínima de corenta e oito horas, en calquera dos seguintes supostos:
- Por iniciativa propia.
- Cando o soliciten os representantes de polo menos dous das Federacións e Asociacións participantes, que deberán, en todo caso, propor a inclusión de temas na orde do día.
-
Cando se estime procedente en función das materias a tratar, poderá establecerse a celebración conxunta das sesións ordinarias ou extraordinarias do Pleno deste Foro e do Pleno do Foro de Pequenas e Medianas Empresas.
-
Á convocatoria, que conterá a orde do día da sesión, acompañarase a documentación específica sobre os temas a tratar. A Presidencia poderá ampliar a orde do día ou remitir documentación complementaria ata vinte e catro horas antes da celebración da sesión.
-
Para a válida constitución do Pleno será necesaria, ademais da presenza da Presidencia e da secretaria Técnica, ou de quen, se é o caso, substitúanlles, a de polo menos a metade dos representantes da Axencia Tributaria e a metade dos representantes das Federacións e Asociacións.
No caso de celebración conxunta do Pleno deste Foro e do Pleno do Foro de Pequenas e Medianas Empresas, para a súa válida constitución será necesaria a presenza de polo menos a metade dos representantes das Federacións e Asociacións de cada Foro.
-
Nas sesións ordinarias poderá ser obxecto de deliberación calquera tema non incluído na orde do día, sempre que, a proposta da Presidencia, así se acorde polos membros presentes ao comezo da sesión.
-
Os acordos adoptaranse sempre por consenso de todas as partes membros do Foro asistentes ás reunións do Pleno ou, en caso de non acadarse, por maioría, incluíndo o voto favorable dalgún dos membros de cada parte.
-
Por cada sesión redactarase unha acta pola Secretaría Técnica, que será remitida a cada membro do Foro, canda a convocatoria da sesión seguinte, para a súa aprobación.
-
Na acta especificaranse necesariamente os asistentes, a orde do día da sesión, as circunstancias de lugar e tempo en que se celebrou, os puntos principais das deliberacións, así como o contido dos acordos acadados.
No caso de celebración conxunta do Pleno deste Foro e do Pleno de Pequenas e Medianas Empresas, faranse constar na acta expresamente os puntos ou acordos que só afecten a un dos Foros.
-
Tras a súa aprobación, a acta será asinada pola secretaria Técnica co visto e prace da Presidencia.
-
As sesións do Foro poderán celebrarse en calquera lugar que decida a Presidencia, ou por vía telemática, coa conformidade dos representantes das Federacións e Asociacións participantes.
III.2. Grupos de traballo
-
O Pleno do Foro poderá acordar a creación de Grupos de traballo e a súa supresión, e determinará as súas misións, competencias e réxime de funcionamento.
-
Os representantes nos Grupos de traballo serán designados, no caso da Axencia Tributaria, polo titular da Dirección Xeral entre os funcionarios da mesma, e no caso das Federacións e Asociacións presentes no Foro, mediante nomeamento realizado polo órgano de goberno e representación ou cargo das mesmas con facultades suficientes segundo a normativa de funcionamento interno das asociacións e federacións.
-
Excepcionalmente, a instancia de calquera dos membros dos Grupos de traballo e previa convocatoria da secretaria Técnica do Foro, poderán asistir ás reunións dos Grupos outros persoas cuxa presenza se considere conveniente de acordo cos asuntos que hai que tratar.
-
O acordo de creación dos Grupos de traballo establecerá o prazo en que deberán cumprir co encargo que se lles encomendase.
-
Aos Grupos de traballo asistirá a persoa titular da Secretaría Técnica do Foro ou o funcionario da Axencia Tributaria en que aquela delegue, que desempeñará as funcións de Secretaría na forma prevista nas presentes Normas de funcionamento. Tamén asistirá o representante das Federacións e Asociacións a que fai referencia o apartado I.2.4 das presentes Normas de funcionamento.
-
O resultado dos traballos dos Grupos será entregado á Presidencia do Foro para a súa inclusión na orde do día da seguinte sesión do Pleno.
-
Cando se estime procedente en función das materias a tratar, poderá establecerse a reunión conxunta dos grupos de traballo deste Foro cos do Foro de Pequenas e Medianas Empresas.