Normas de funcionamento e addenda
Baseadas na posta en común dos problemas xerais que poidan proporse na aplicación do sistema tributario
Addenda ás normas de funcionamento do Foro de Grandes Empresas
(Nova redacción tras acordo do pleno do Foro de Grandes Empresas do día 3 de xullo de 2024)
De acordo co que se dispón no dispositivo IV das Normas de Funcionamento do Foro, apróbase unha addenda referida ao establecemento de regras para a admisión de novos participantes e para a renovación dos existentes.
Xustificación
O obxectivo principal da creación do Foro de Grandes Empresas non é outro que promover unha maior colaboración entre empresas e a Administración Tributaria do Estado.
As funcións máis importantes que se atribúen ao Foro son o establecemento de canles fluídos de comunicación e a análise, estudo e avaliación constante que coadxuven á simplificación e favorecimiento do cumprimento de obrigas tributarias.
Para poder asumir con garantías de éxito o efectivo desenvolvemento destas facultades, requírese no foro unha estrutura flexible, que permita tanto a incorporación de novos membros, como a valoración periódica dos existentes co obxectivo de renovar a condición de membros ás empresas que coadxuvasen de maneira efectiva ao propósito do Foro.
En todo caso, na admisión de novas incorporacións teran en contase criterios obxectivos como o volume de facturación, a débeda tributaria ingresada, a información fornecida á Administración tributaria, o número de traballadores, o sector de actividade e a súa distribución xeográfica.
Participación das empresas no Foro de Grandes Empresas
I. Procedemento de admisión de novos compoñentes
-
Adhesión formal por parte da empresa solicitante ao Código de Boas Prácticas tributarias (CBPT), se previamente non levase a cabo a mesma.
-
Solicitude de entrada ao Foro e de participación nun grupo de traballo, dos xa constituídos ou de nova creación. En caso de estar xa participando ou participar en grupos de traballo indicarase na solicitude de entrada.
-
Admisión da solicitude de participación nun determinado grupo de traballo por parte da Secretaría do Foro en función do grao de desenvolvemento dos traballos e do número existente de participantes.
-
Comunicación por parte da Secretaría do Foro da designación expresa como membro.
II. Procedemento de renovación periódica
-
Con certa periodicidade, valorarase o grao de involucración das empresas participantes no cumprimento dos obxectivos do Foro, atendendo a elementos tales como a súa adhesión ao CBPT , a participación nalgún dos grupos de traballo constituído e a súa implicación.
-
Para garantir o bo funcionamento do Foro e o cumprimento dos seus fins, cando a actividade desenvolvida pola empresa sexa mínima ou testemuñal, comunicarase á entidade a devandita situación para que se valore a súa continuidade como membro.
-
No caso de que algunha das entidades integradas no Foro de Grandes Empresas sexa excluída da relación de entidades adheridas ao Código de Boas Prácticas Tributarias, quedará igualmente excluída do Foro de Grandes Empresas.
III. Formalización de renuncias
Sen prexuízo do anterior, calquera dos membros do Foro adherido ao CBPT e participante nalgún dos grupos de traballo, poderá solicitar, en calquera momento, seu baixa ou renuncia ante a Secretaría do Foro para que esta fágaa pública.