Normas de funcionamento
Baseadas nos principios de transparencia e confianza mutua
(nova redacción tras as modificacións aprobadas na terceira sesión plenaria do Foro)
II. Funcións
II.1. Funcións do Foro
A proposta de calquera dos seus membros, no Foro poderase tratar calquera cuestión referida a materias tributarias de interese común e á relación entre a Axencia Tributaria e as pequenas e medianas empresas, cos seguintes obxectivos:
- Profundar no coñecemento mutuo entre a Axencia Tributaria e as pequenas e medianas empresas representadas no foro, nun marco de cooperación, transparencia, rigor técnico, obxectividade, proporcionalidade e receptividade.
- Aumentar a seguridade xurídica das pequenas e medianas empresas, analizando as modificacións normativas en curso en cada momento, e difundindo as novidades normativas e os criterios de actuación da Axencia Tributaria na súa aplicación.
- Mellorar a aplicación do sistema tributario, reducindo cargas fiscais indirectas, fomentando o uso da administración electrónica nas relacións das pequenas e medianas empresas coa Axencia Tributaria, dando a coñecer e incluso anticipando as novas facilidades ofrecidas pola Axencia Tributaria para o cumprimento das obrigas fiscais, etc.
- Impulsar o desenvolvemento de proxectos de dixitalización que permitan facilitar a relación entre a Axencia Tributaria e as pequenas e medianas empresas.
- Mellorar a prevención e loita contra a fraude, colaborando na detección e busca de solucións con respecto a aquelas prácticas fiscais fraudulentas que poidan desenvolverse nos diferentes sectores económicos para previr a súa extensión e no fomento do rexeitamento social da fraude fiscal.
- Elaborar un Código de Boas Prácticas de Pequenas e Medianas Empresas.
Non se tratarán no foro suposto ou expedientes concretos.
Os acordos adoptarán a forma de informes ou recomendacións en relación coas materias tratadas no Foro, polo que carecerán de efectos xurídicos vinculantes. O Foro establecerá os vías de comunicación pública dos acordos adoptados no mesmo.
II.2. Funcións da Presidencia
Corresponde á Presidencia:
-
Dirixir, promover e coordinar a actuación do Foro, convocando e presidindo as sesións.
-
Fixar a orde do día das sesións, tendo en conta as propostas e peticións formuladas polos seus membros nos termos previstos nestas Normas de Funcionamento.
-
Encomendar á Secretaría Técnica a realización de estudos, informes ou traballos relacionados coas materias tratadas ou que se vaian a tratar no Foro.
-
Cantas outras funcións se lle atribúen nas presentes Normas de Funcionamento.
II.3. Funcións da Secretaría Técnica
Corresponden á Secretaría Técnica as seguintes funcións:
-
Impulsar e apoiar os traballos do Foro, propor temas a tratar e preparar a documentación relativa aos mesmos.
-
Coordinar os estudos, informes ou traballos que determine o Foro ou a Presidencia e os estudos comparativos sobre as materias propias do Foro.
-
Estender as actas das sesións do Foro e dos grupos de traballo.
-
Dispor a difusión e publicidade dos acordos adoptados polo Foro.
-
Cantas outras funcións se lle atribúen nas presentes Normas de Funcionamento.
II.4. Funcións dos membros do Foro
Corresponde aos membros do Foro:
-
Participar nas sesións do Pleno do Foro e dos Grupos de traballo de que formen parte, propondo á Presidencia a inclusión de temas na orde do día con suficiente antelación.
-
Presentar propostas para a súa discusión polo Pleno do Foro ou para o seu estudo nos Grupos de traballo ou pola Secretaría Técnica, planificando a actuación dos mesmos.