Accede á app da Axencia Tributaria: Pagar, adiar e consultar
Nova funcionalidade da app da Axencia Tributaria para pagar, aprazar e consultar
A Axencia Tributaria incorpora un novo servizo a seu ‘app’ para facer máis áxil a solicitude de adiamento, a consulta e o pagamento de débedas (descargacha aquí: Axencia Tributaria: App da Axencia Tributaria )
Unha nova funcionalidade na aplicación móbil permitirá realizar os trámites máis habituais no ámbito recadador aforrando tempo e desprazamentos, sen limitación de horarios e de maneira sinxela e rápida (consulta aquí o tríptico, a guía de uso e os vídeos (versión longa /versión curta ) sobre o uso das tres funcionalidades).
O contribuínte poderá solicitar adiamentos totais ou parciais, consultar o estado das súas débedas e obter un certificado de estar ao corrente se tiña débedas e realiza os ingresos correspondentes, todo iso de forma case instantánea
Desde o 4 de xullo de 2022 está dispoñible na aplicación móbil da Axencia Tributaria un novo servizo para a solicitude de adiamentos, a consulta e o pagamento de débedas dunha forma rápida, sinxela e sen limitacións de horarios, de maneira que os contribuíntes se poderán aforrar tempo e desprazamentos á hora de realizar os trámites máis habituais do ámbito recadador.
Con esta mellora, de que tamén se beneficiará quen opte por realizar os trámites a través da web da Axencia (sede.agenciatributaria.gob.es), o usuario poderá solicitar adiamentos totais ou parciais, consultar o estado das súas débedas e obter un certificado de estar ao corrente se tiña débedas e realiza os ingresos correspondentes, todo iso de forma case instantánea, coa conseguinte redución de custos indirectos.
No caso dos adiamentos, tamén a resposta da Axencia Tributaria á solicitude do contribuínte poderá chegar a ser inmediata. Na maior parte dos casos, poderá resolver o expediente en cuestión de segundos e, se o solicitante se subscribiu ao sistema de avisos da Axencia, se lle remitirá un aviso inmediato coa resolución da solicitude vía notificación ‘push’ na propia app, por correo electrónico ao enderezo facilitado, ou por sms ao número de teléfono móbil que o contribuínte proporcionase.
A navegación dentro da nova funcionalidade da ‘app’ deseñouse para resultar cómoda e intuitiva, ao tempo que se ofrece o contido de maneira concreta e sinxela. Para acceder ao servizo na ‘app’ requírese contar con ‘Cl@ve’, como sistema de identificación para os servizos personalizados, sistema que actualmente é utilizado por máis do 50 %das persoas físicas que se relacionan coa Axencia Tributaria (máis información para Rexistrarche en Cl@ve: Axencia Tributaria: Cl@ve)
O arranque do novo servizo vén acompañado de documentación de axuda (guías de uso e información adicional en cada unha das opcións que aparecen durante a navegación na ‘app’, así como diversos vídeos explicativos) de fácil lectura para todo perfil de contribuíntes. Para máis información contactar con: Centro de Atención Telefónica de Recadación (91 553 62 01)
Unha vez que o usuario elixe a opción que engloba todo o servizo (‘Pagar, aprazar e consultar débedas ’), nun primeiro nivel de navegación aparecen tres grandes accesos diferenciados que se corresponden cos tres grupos de trámites enunciados no acceso xeral ao servizo.
En cada un destes apartados encóntranse dispoñibles subapartados de navegación para que o usuario poida elixir a que mellor se adapte ás súas necesidades para o pagamento (‘Pagar todas as miñas débedas’, ‘Selección dalgunha débeda ’, ‘Pagamento parcial dunha débeda ’e ‘Pagamento de dilixencias de embargo’ cando non se é o debedor), o adiamento (‘Solicitar adiamento ou fraccionamento de débedas ’) e a consulta (‘Consultar débedas’ e ‘Os meus Pagamentos ’). Tamén nos apartados correspondentes, o usuario terá acceso directo ás calculadoras de intereses e adiamentos.
Tras elixir o trámite concreto que quere realizar, o usuario poderá completaro seguindo pasos sinxelos por pantallas encadeadas e recibirá de forma igual de instantánea o xustificante da Axencia correspondente ao trámite realizado.
Nesa mesma liña de simplificar ao máximo o proceso, nos trámites de adiamento e ingreso ofrécese, por defecto, a última conta utilizada polo contribuínte nalgún trámite coa Axencia. De igual forma, a alternativa do pagamento con tarxeta é accesible para máis entidades colaboradoras nunha listaxe que pode consultar o contribuínte na propia ‘app’.