Corrección de erros en asentos contables fornecidos
Coñece como corrixir erros nos asentos contables fornecidos a través da sede electrónica da Axencia Tributaria
Corrección de erros en asentos contables fornecidos a través da sede electrónica da Axencia Tributaria na versión SILICIE 2.0 (Exercicios iniciados a partir do 1 de xaneiro de 2025)
O procedemento establecido para a corrección de erros nos asentos contables fornecidos a través da sede electrónica da Axencia Tributaria consiste en anular os asentos fornecidos cos datos incorrectos e subministrar novos asentos cos datos correctos.
Só é posible anular e subministrar asentos contables respecto de exercicios que non fosen obxecto de peche.
Para anular un asento contable fornecido a través da sede electrónica da Axencia Tributaria debes presentar unha mensaxe electrónica de anulación de asentos contables. Para iso, podes acceder ao apartado “Consulta e Xestión de Asentos”, seleccionar o asento erróneo e anularo.
Se desexas corrixir erros que afecten a asentos contables de exercicios que se encontren cerrados, debes seguir o seguinte procedemento:
Regra xeral:
No caso de que os erros imputables a exercicios pechados determinen algún axuste nas existencias contables, subministrarase un asento contable polo que se corrixa o saldo das existencias, en que se indicará como data de movemento a correspondente ao momento en que se comprobase a necesidade do axuste.
Neste asento de axuste indicarase un dos dous seguintes tipos de movementos:
-
Axustes positivos por movementos de exercicios anteriores.
-
Axustes negativos por movementos de exercicios anteriores.
Regra especial:
En casos xustificados, a Dependencia Rexional de Aduanas correspondentes á Comunidade Autónoma en que se encontre situado o establecemento poderá autorizar a reapertura dun exercicio contable que xa estivese cerrado e a anulación e a subministración de asentos contables correspondentes ao mesmo durante un prazo máximo de 5 días hábiles.