4.4.1. Cesión de información
A Axencia Tributaria cede información desde hai anos e de forma cada vez máis notable a outras Administracións públicas para que estas poidan exercer as funcións que teñen encomendadas e prestar ao cidadán da maneira máis eficiente os servizos públicos para os que son competentes. Esa cesión de información require, con carácter xeral, o previo consentimento do interesado.
A información tributaria así proporcionada a outros organismos públicos, ademais de aforrar aos cidadáns millóns de desprazamentos anuais para solicitar certificados tributarios e reducir os tempos de tramitación e os custos de xestión das Administracións, contribuíu a evitar e combater fraudes na obtención de prestacións sociais, subvencións ou axudas públicas.
Como consecuencia dos convenios de cesión de información a outras Administracións, a Axencia Tributaria atendeu, durante 2014, preto de 61,5 millóns de peticións de información relativa ao Imposto sobre a Renda das Persoas Físicas (a metade aproximadamente do Ministerio de Sanidade) e máis de 6 millóns de certificados de estar ao corrente de obrigas tributarias.
Así mesmo, a Axencia Tributaria subministra información aos Xulgados, Tribunais ou membros do Ministerio Fiscal. A información facilítase polas Oficinas de Comunicación cos Tribunais das Delegacións da Axencia, segundo o ámbito territorial do órgano xudicial peticionario ou polo Gabinete do director Xeral se son órganos xudiciais con competencia en todo o territorio nacional. Datos sobre solicitudes de información facilítanse no cadro nº 34 do Anexo.