Saltar ao contido principal
Información ao interesado sobre protección de datos

5.23. Xestión documental da AEAT

Descrición da actividade

Xestionar todos os documentos electrónicos da AEAT.

Finalidade

Aplicación efectiva do sistema tributario estatal e aduaneiro.

Interesados

  • Contribuíntes e suxeitos obrigados

 Datos

  • Como metadato en táboas de BBDD: NIF, número de teléfono, correo electrónico, parte pública de certificados usados para autenticarse, sinatura biométrica.

 Tratamentos

  • Recollida 
  • Rexistro
  • Almacenaxe
  • Estruturación 
  • Modificación
  • Actualización
  • Copia
  • Análise
  • Consulta
  • Extracción
  • Difusión
  • Interconexión
  • Limitación
  • Supresión 
  • Destrución
  • Outros

Destinatarios

  • Outras AAPP dentro dos termos recollidos polo artigo 95 da LGT

Transferencias internacionais

Non se prevén

Prazos previstos para a supresión

Os datos solicitados non se borrarán e permanecerán nas bases de datos da Axencia Estatal de Administración Tributaria (AEAT) para poder dar cobertura a posibles requirimentos legais ou outro tipo de reclamacións que poidan xurdir.

Elaboración de perfís

De acordo coas accións encomendadas á AEAT para o exercicio das súas funcións, os datos das actividades poderán ser tratados para a análise e minaría de datos.

Medidas técnicas/organizativas

Todos os datos tratados foron avaliados a través dunha análise de riscos, obtendo a relación de medidas técnicas e organizativas a aplicar.

As devanditas medidas foron aplicadas de acordo co Plan de adecuación aprobado.

Máis información