5.23. Xestión documental da AEAT
Descrición da actividade
Xestionar todos os documentos electrónicos da AEAT.
Finalidade
Aplicación efectiva do sistema tributario estatal e aduaneiro.
Interesados
- Contribuíntes e suxeitos obrigados
Datos
- Como metadato en táboas de BBDD: NIF, número de teléfono, correo electrónico, parte pública de certificados usados para autenticarse, sinatura biométrica.
Tratamentos
- Recollida
- Rexistro
- Almacenaxe
- Estruturación
- Modificación
- Actualización
- Copia
- Análise
- Consulta
- Extracción
- Difusión
- Interconexión
- Limitación
- Supresión
- Destrución
- Outros
Destinatarios
- Outras AAPP dentro dos termos recollidos polo artigo 95 da LGT
Transferencias internacionais
Non se prevén
Prazos previstos para a supresión
Os datos solicitados non se borrarán e permanecerán nas bases de datos da Axencia Estatal de Administración Tributaria (AEAT) para poder dar cobertura a posibles requirimentos legais ou outro tipo de reclamacións que poidan xurdir.
Elaboración de perfís
De acordo coas accións encomendadas á AEAT para o exercicio das súas funcións, os datos das actividades poderán ser tratados para a análise e minaría de datos.
Medidas técnicas/organizativas
Todos os datos tratados foron avaliados a través dunha análise de riscos, obtendo a relación de medidas técnicas e organizativas a aplicar.
As devanditas medidas foron aplicadas de acordo co Plan de adecuación aprobado.