5. Rexistro das actividades de tratamento
O artigo 30 do Regulamento (UE) 2016/679 establece que o responsable do tratamento levará un rexistro das actividades de tratamento efectuado baixo a súa responsabilidade. O devandito rexistro deberá conter toda a información indicada a continuación:
- o nome e os datos de contacto do responsable e, se é o caso, do corresponsable, do representante do responsable, e do delegado de protección de datos;
- os fins do tratamento;
- unha descrición das categorías de interesados e das categorías de datos persoais;
- as categorías de destinatarios a quen se comunicaron ou comunicarán os datos persoais, incluídos os destinatarios en terceiros países ou organizacións internacionais;
- se é o caso, as transferencias de datos persoais a un terceiro país ou unha organización internacional, incluída a identificación do devandito terceiro país ou organización internacional e, no caso das transferencias indicadas no artigo 49, apartado 1, parágrafo segundo, a documentación de garantías axeitadas;
- cando sexa posible, os prazos previstos para a supresión das diferentes categorías de datos;
- cando sexa posible, unha descrición xeral das medidas técnicas e organizativas de seguridade a que se refire o artigo 32, apartado 1.
Ademais, as Administracións Públicas deberán facer público o inventario das súas actividades de tratamento, sendo accesible por medios electrónicos, tal e como establece o artigo 31.2 da Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais.
Indicar que a Axencia Tributaria actúa como responsable de todos os tratamentos especificados no RAT a excepción dos seguintes tratamentos en que actúa como encargado de tratamento:
- tratamento 5.5 Sistema Integrado de Recadación só no caso de débedas non tributarias xestionadas por Departamentos Ministeriais
- tratamento 5.13 Rexistro do Sistema de Identificación Cl@ve
- tratamento 5.7 Punto Neutro Embargos
En aplicación do anterior, relaciónanse a continuación as actividades de tratamento de datos persoais realizadas pola Axencia Tributaria.
- 5.1. Censo
- 5.2. Socios, partícipes, representantes
- 5.3. Contribuíntes Presuntos / Non declarantes
- 5.4. Requirimentos
- 5.5. Sistema Integrado de recadación
- 5.6. Recursos, reclamacións
- 5.7. Punto Neutro Embargos
- 5.8. Pagamentos a provedores de CCAA e EELL
- 5.9. Expedientes Procesuais
- 5.10. Expedientes Non Procesuais
- 5.11. Persoas Require Información Xulgada
- 5.12. CDC - Cidadáns
- 5.13. Rexistro do Sistema de Identificación Cl@ve
- 5.14. Sucesións e Doazóns
- 5.15. Documentos e Escritos
- 5.16. Devolución de IVE non establecidos
- 5.17. Sancións
- 5.18. Representación
- 5.19. Base de datos de información de Vixilancia Aduaneira
- 5.20. Sancións, recargas e intereses
- 5.21. Notificacións, comunicacións e avisos da AEAT
- 5.22. Notificacións e comunicacións AGE
- 5.23. Xestión documental da AEAT
- 5.24. Aplicacións móbiles da AEAT
- 5.25. Asentos Rexistrais
- 5.26. Asistencia aos contribuíntes
- 5.27. VRU
- 5.28. Procedemento inspector
- 5.29. Anotacións
- 5.30. Fichas de inspección
- 5.31. Declaracións de comercio exterior
- 5.32. Autorizacións de comercio exterior
- 5.33. Garantías de comercio exterior
- 5.34. Protección de marcas
- 5.35. Portelo único aduaneiro
- 5.36. Devolución de IVE a viaxeiros non residentes
- 5.37. Contrabando
- 5.38. Revisións
- 5.39. Contabilidade
- 5.40. Rexistro de traballadores fronteirizos na Administración de Aduanas e Impostos Especiais da Liña da Concepción
- 5.41. Prometeo
- 5.42. Censo de actividades económicas
- 5.43. Imposto especial sobre determinados medios de transporte
- 5.44. Exencións non suxeición do imposto especial sobre determinados medios de transporte
- 5.45. Información adicional
- 5.46. Censo de obrigados de impostos especiais
- 5.47. Impostos especiais, documentos de produción
- 5.48. Censo e xestión de infractores de gasóleo bonificado
- 5.49. Impostos especiais - Fichas de intervención
- 5.50. Impostos especiais - Garantías
- 5.51. Impostos especiais - Marcas fiscais
- 5.52. Xestión do censo de retallistas de hidrocarburos (I.V.M.D.H)
- 5.53. Impostos especiais. Pagamentos con cheques e tarxetas de gasóleo bonificado
- 5.54. Censo de operadores obrigados aos Impostos Ambientais
- 5.55. Declaracións Informativas e información recibida
- 5.56. Intercambio de información
- 5.57. IRPF (Imposto sobre a renda das persoas físicas)
- 5.58. IVE (Imposto sobre o valor engadido)
- 5.59. IS (Imposto Sobre Sociedades)
- 5.60. IRNR (Imposto sobre a renda de non residentes)
- 5.61. Réxime especial de servizos telecomunicación, radiodifusión ou prestados por vía electrónica (MOSS)
- 5.62. Exención e devolución de IVE para embaixadas, Organismos internacionais e OTAN
- 5.63. Autoliquidacións
- 5.64. Imposto sobre o patrimonio
- 5.65. Recadación de taxas que constitúen recursos da Facenda Pública
- 5.66. Movementos de efectivo
- 5.67. Intervención de Medios de Pagamento
- 5.68. Informe de branqueo de capitais
- 5.69. Boletíns de laboratorio químico-tecnolóxico de aduanas
- 5.70. Precursores de Drogas
- 5.71. Procedemento inspector de Aduanas e Impostos Especiais
- 5.72. Censo ampliado de Aduanas
- 5.73. Cargos asinantes da AEAT
- 5.74. Rexistro de accesos
- 5.75. Videovixilancia de instalacións aduaneiras
- 5.76. Persoal AEAT e Provisión de postos
- 5.77. Procesos selectivos e incorporación á AEAT
- 5.78. Formación
- 5.79. Expedientes disciplinarios, recursos administrativos e seguimento de procedementos xudiciais
- 5.80. Expedientes de compatibilidade
- 5.81. Xestión de datos de vixilancia da saúde
- 5.82. Censo de usuarios
- 5.83. Visitas e persoal da AEAT e empresas de servizo
- 5.84. Videovixilancia
- 5.85. Operadores Intrastat
- 5.86. Censo de terceiros
- 5.87. Xestión Económico-financeira
- 5.88. Terceiros
- 5.89. Contactos de provedores
- 5.90. Responsabilidade Patrimonial
- 5.91. Renunciantes á herdanza
- 5.92. Plan de Actuación da AEAT fronte a SARS-COV2
- 5.93 Rexistro de Operadores de Embarcacións Pneumáticas e Semiríxidas de Alta Velocidade
- 5.94 Gravacións relativas ás ferramentas colaboradoras de videochamada
- 5.95. Control de acceso por recoñecemento de pegada dactilar
- 5.96. Gravacións das chamadas da CRA
- 5.97. Autenticación do Sistema de Identificación Cl@ve PIN
- 5.98. Subscrición Newsletter
- 5.99. Sistema de información interna sobre infraccións normativas e loita contra a corrupción