Saltar ao contido principal
Información ao interesado sobre protección de datos

5. Rexistro das actividades de tratamento

O artigo 30 do Regulamento (UE) 2016/679 establece que o responsable do tratamento levará un rexistro das actividades de tratamento efectuado baixo a súa responsabilidade. O devandito rexistro deberá conter toda a información indicada a continuación:

  1. o nome e os datos de contacto do responsable e, se é o caso, do corresponsable, do representante do responsable, e do delegado de protección de datos;
  2. os fins do tratamento;
  3. unha descrición das categorías de interesados e das categorías de datos persoais;
  4. as categorías de destinatarios a quen se comunicaron ou comunicarán os datos persoais, incluídos os destinatarios en terceiros países ou organizacións internacionais;
  5. se é o caso, as transferencias de datos persoais a un terceiro país ou unha organización internacional, incluída a identificación do devandito terceiro país ou organización internacional e, no caso das transferencias indicadas no artigo 49, apartado 1, parágrafo segundo, a documentación de garantías axeitadas;
  6. cando sexa posible, os prazos previstos para a supresión das diferentes categorías de datos;
  7. cando sexa posible, unha descrición xeral das medidas técnicas e organizativas de seguridade a que se refire o artigo 32, apartado 1.

Ademais, as Administracións Públicas deberán facer público o inventario das súas actividades de tratamento, sendo accesible por medios electrónicos, tal e como establece o artigo 31.2 da Lei Orgánica 3/2018, do 5 de decembro, de Protección de Datos Persoais e garantía dos dereitos dixitais.

En aplicación do anterior, relaciónanse a continuación as actividades de tratamento de datos persoais realizadas pola Axencia Tributaria.

  1. 5.1. Censo
  2. 5.2. Socios, partícipes, representantes
  3. 5.3. Contribuíntes Presuntos / Non declarantes
  4. 5.4. Requirimentos
  5. 5.5. Sistema Integrado de recadación
  6. 5.6. Recursos, reclamacións
  7. 5.7. Punto Neutro Embargos
  8. 5.8. Pagamentos a provedores de CCAA e EELL
  9. 5.9. Expedientes Procesuais
  10. 5.10. Expedientes Non Procesuais
  11. 5.11. Persoas Require Información Xulgada
  12. 5.12. CDC - Cidadáns
  13. 5.14. Sucesións e Doazóns
  14. 5.15. Documentos e Escritos
  15. 5.16. Devolución de IVE non establecidos
  16. 5.17. Sancións
  17. 5.18. Representación
  18. 5.19. Base de datos de información de Vixilancia Aduaneira
  19. 5.20. Sancións, recargas e intereses
  20. 5.21. Notificacións, comunicacións e avisos da AEAT
  21. 5.22. Notificacións e comunicacións AGE
  22. 5.23. Xestión documental da AEAT
  23. 5.24. Aplicacións móbiles da AEAT
  24. 5.25. Asentos Rexistrais
  25. 5.26. Asistencia aos contribuíntes
  26. 5.27. VRU
  27. 5.28. Procedemento inspector
  28. 5.29. Anotacións
  29. 5.30. Fichas de inspección
  30. 5.31. Declaracións de comercio exterior
  31. 5.32. Autorizacións de comercio exterior
  32. 5.33. Garantías de comercio exterior
  33. 5.34. Protección de marcas
  34. 5.35. Portelo único aduaneiro
  35. 5.36. Devolución de IVE a viaxeiros non residentes
  36. 5.37. Contrabando
  37. 5.38. Revisións
  38. 5.39. Contabilidade
  39. 5.40. Rexistro de traballadores fronteirizos na Administración de Aduanas e Impostos Especiais da Liña da Concepción
  40. 5.41. Prometeo
  41. 5.42. Censo de actividades económicas
  42. 5.43. Imposto especial sobre determinados medios de transporte
  43. 5.44. Exencións non suxeición do imposto especial sobre determinados medios de transporte
  44. 5.45. Información adicional
  45. 5.46. Censo de obrigados de impostos especiais
  46. 5.47. Impostos especiais, documentos de produción
  47. 5.48. Censo e xestión de infractores de gasóleo bonificado
  48. 5.49. Impostos especiais - Fichas de intervención
  49. 5.50. Impostos especiais - Garantías
  50. 5.51. Impostos especiais - Marcas fiscais
  51. 5.52. Xestión do censo de retallistas de hidrocarburos (I.V.M.D.H)
  52. 5.53. Impostos especiais. Pagamentos con cheques e tarxetas de gasóleo bonificado
  53. 5.54. Censo de operadores obrigados aos Impostos Ambientais
  54. 5.55. Declaracións Informativas e información recibida
  55. 5.56. Intercambio de información
  56. 5.57. IRPF (Imposto sobre a renda das persoas físicas)
  57. 5.58. IVE (Imposto sobre o valor engadido)
  58. 5.59. IS (Imposto Sobre Sociedades)
  59. 5.60. IRNR (Imposto sobre a renda de non residentes)
  60. 5.61. Réxime especial de servizos telecomunicación, radiodifusión ou prestados por vía electrónica (MOSS)
  61. 5.62. Exención e devolución de IVE para embaixadas, Organismos internacionais e OTAN
  62. 5.63. Autoliquidacións
  63. 5.64. Imposto sobre o patrimonio
  64. 5.65. Recadación de taxas que constitúen recursos da Facenda Pública
  65. 5.66. Movementos de efectivo
  66. 5.67. Intervención de Medios de Pagamento
  67. 5.68. Informe de branqueo de capitais
  68. 5.69. Boletíns de laboratorio químico-tecnolóxico de aduanas
  69. 5.70. Precursores de Drogas
  70. 5.71. Procedemento inspector de Aduanas e Impostos Especiais
  71. 5.72. Censo ampliado de Aduanas
  72. 5.73. Cargos asinantes da AEAT
  73. 5.74. Rexistro de accesos
  74. 5.75. Videovixilancia de instalacións aduaneiras
  75. 5.76. Persoal AEAT e Provisión de postos
  76. 5.77. Procesos selectivos e incorporación á AEAT
  77. 5.78. Formación
  78. 5.79. Expedientes disciplinarios, recursos administrativos e seguimento de procedementos xudiciais
  79. 5.80. Expedientes de compatibilidade
  80. 5.81. Xestión de datos de vixilancia da saúde
  81. 5.82. Censo de usuarios
  82. 5.83. Visitas e persoal da AEAT e empresas de servizo
  83. 5.84. Videovixilancia
  84. 5.85. Operadores Intrastat
  85. 5.86. Censo de terceiros
  86. 5.87. Xestión Económico-financeira
  87. 5.88. Terceiros
  88. 5.89. Contactos de provedores
  89. 5.90. Responsabilidade Patrimonial
  90. 5.91. Renunciantes á herdanza
  91. 5.92. Plan de Actuación da AEAT fronte a SARS-COV2
  92. 5.93 Rexistro de Operadores de Embarcacións Pneumáticas e Semiríxidas de Alta Velocidade
  93. 5.94 Gravacións relativas ás ferramentas colaboradoras de videochamada
  94. 5.95. Control de acceso por recoñecemento de pegada dactilar
  95. 5.96. Gravacións das chamadas da CRA
  96. 5.97. Autenticación do Sistema de Identificación Cl@ve PIN
  97. 5.98. Subscrición Newsletter
  98. 5.99. Sistema de información interna sobre infraccións normativas e loita contra a corrupción