5.79. Expedientes disciplinarios, recursos administrativos e seguimento de procedementos xudiciais
Descrición da actividade
Xestión e control dos recursos administrativos que presenta o persoal funcionario da AEAT, e seguimento dos recursos que se presentan en vía xudicial por persoal funcionario e laboral da AEAT, referidos a materias do ámbito de recursos humanos. Estes recursos fan referencia a asuntos como procesos selectivos, provisión de postos, retribucións, vacacións, antigüidade, e calquera outra materia da competencia da área de recursos humanos.
Tamén inclúe a xestión e control dos expedientes disciplinarios do persoal da AEAT.
Finalidade
Tramitación e resolución de recursos e reclamacións en materia de persoal.
Tramitación e resolución de expedientes disciplinarios de persoal destinado na AEAT.
Seguimento e remisión de documentación de procedementos xudiciais en vía contencioso-administrativa e social.
Lexitimación
O artigo 6 do Regulamento 2016/679 (UE), relativo á licitude do tratamento, no seu apartado 1, letra e) sinala que “O tratamento será lícito se se cumpre polo menos unha das seguintes condicións: (…) e) o tratamento cómpre para o cumprimento dunha misión realizada en interese público ou no exercicio de poderes públicos conferidos ao responsable do tratamento (…)”.
En virtude deste precepto, o tratamento de datos é lícito, e non requirirá consentimento, cando o tratamento de datos se realice para o exercicio de poderes públicos.
Este precepto daría cobertura ao tratamento de datos dos empregados públicos, para o exercicio da competencia de resolución de recursos administrativos, e para o exercicio potestade sancionadora, en que se subsume a potestade disciplinaria.
Así mesmo, daría cobertura ao tratamento de datos dos empregados públicos para a súa remisión aos órganos xudiciais.
Interesados
- Empregados (persoal funcionario e laboral que presta servizo na AEAT)
- Outras persoas que non teñan a condición de empregados públicos e que, porén, teñan a condición de interesados en procedementos administrativos ou xudiciais (participantes en procesos selectivos, traballadores de empresas adxudicatarias de servizos, etc.).
Datos
- Identificación do interesado, tipo de expediente, recurso ou reclamación e circunstancias do mesmo
- Outros datos do resto de actividades de tratamento en materia de recursos humanos necesarios para a resolución dos recursos.
Tratamentos
- Recollida
- Rexistro
- Almacenaxe
- Estruturación
- Modificación
- Actualización
- Copia
- Análise
- Consulta
- Extracción
- Difusión
- Interconexión
- Limitación
- Supresión
- Destrución
- Outros
Destinatarios
- Xulgados e Tribunais
- Avogacías do Estado e outros representantes procesuais
- Outros Departamentos Ministeriais, a requirimento dos mesmos, especialmente Ministerio de Facenda.
Transferencias internacionais
Non se prevén
Prazos previstos para a supresión
Os datos solicitados non se borrarán e permanecerán nas bases de datos da Axencia Estatal de Administración Tributaria (AEAT) para poder dar cobertura a posibles requirimentos legais ou outro tipo de reclamacións que poidan xurdir.
No caso concreto de datos de natureza disciplinaria concernentes a sancións disciplinarias estes son suprimidos da aplicación xestora de RRHH, e solicitada igualmente a súa supresión ao Rexistro Central de Persoal, a través da cancelación de sancións disciplinarias, en aplicación da regulación prevista no Regulamento de Réxime Disciplinario e o Convenio Colectivo da AEAT.
Os prazos para a cancelación de sancións son os seguintes:
Persoal Funcionario:
Real decreto 33/1986, do 10 de xaneiro, polo que se aproba o Regulamento de Réxime Disciplinario dos Funcionarios da Administración do Estado, artigo 51.
Faltas moi graves: 6 anos.
Faltas graves: 2 anos.
Faltas leves: 6 meses.
Persoal laboral:
IV Convenio Colectivo do persoal laboral da AEAT, artigo 78.4:
Faltas moi graves: 2 anos.
Faltas graves: 1 ano.
Faltas leves: 3 meses
Non obstante, os datos referidos ás devanditas sancións disciplinarias seguen a disposición da Unidade xestora para a súa oportuna xestión.
Elaboración de perfís
Non aplica
Medidas técnicas/organizativas
Todos os datos tratados foron avaliados a través dunha análise de riscos, obtendo a relación de medidas técnicas e organizativas a aplicar.
As devanditas medidas foron aplicadas de acordo co Plan de adecuación aprobado.